تولید محتوا
سخنران کنفرانس با حضار صحبت می کند
getty بازی دست دادن شما ممکن است کمی زنگ زده باشد، اما اکنون زمان آن است که مهارت های ملاقات و احوالپرسی خود را تقویت کنید. مدار کنفرانس حضوری در حال گرم شدن است و متخصصان تجاری مشتاق هستند تا در رویدادهای خاص صنعت خود دوباره به هم متصل شوند. برای استفاده حداکثری از حضور در کنفرانس، باید یک استراتژی داشته باشید.
در حالی که ممکن است شرکت شما هزینه‌ها را تامین کند، سفر کاری سرمایه‌گذاری قابل توجهی برای زمان شما است. اگر یک رویداد یا کنفرانس شبکه در تقویم شما وجود دارد، از این نکات برای برنامه ریزی رویکرد خود استفاده کنید. به جای اینکه به طرز ناخوشایندی راه خود را به هم بزنید، با اطمینان و یک برنامه عملی وارد سالن اصلی خواهید شد.
1. تکالیف خود را انجام دهید گاهی اوقات قرار است در رویدادی شرکت کنید که برای شما جدید است. مواقع دیگر، این کنفرانسی است که برای سال‌ها در تقویم شما بوده است. مهم نیست که آشنایی دارید، با حضور خود مانند یک تکلیف رفتار کنید – زیرا اینطور است.
علیرغم شهرت آنها برای شام استیک و رویدادهای اجتماعی آخر شب، رویدادهای صنعت واقعاً کارساز هستند. حداقل یک هفته قبل از رویداد خود، صفحه وب کنفرانس را بالا بکشید، برنامه را مرور کنید و فهرست حامیان مالی را اسکن کنید.
بسته به نوع رویداد، ارتباط حضور شما با موضوعات کلیدی و ارائه ها را در نظر بگیرید. اگر برای جلسات پراکنده ثبت نام کرده اید، خود را با آنها آشنا کرده و فهرستی از سوالات را برای پرسیدن تهیه کنید.
اطلاعات بیشتر از بهترین شرکت‌های بیمه مسافرتی توسط ADVISORByAmy DaniseEditorByAmy DaniseEditor بهترین برنامه‌های بیمه مسافرتی Covid-19ByAmy DaniseEditor. در مورد معرفی و مواد اولیه خود دقت کنید. صفحه لینکدین، وب سایت شخصی و صفحه آسانسور خود را به روز کنید و هر کدام را برای مخاطبان خود سفارشی کنید. کارت ویزیت خود را با افزودن یک کد QR ارتقا دهید که به گیرنده راه های بیشتری برای دسترسی به شما می دهد.
2. قبل از ورود به جدول ثبت نام، یک برنامه بازی طراحی کنید. بررسی کنید چه کسی با اطلاعات کنفرانس آنلاین تعامل داشته است و اطلاعات نمایه آنها را بررسی کنید. اگر آنها یک مشتری بالقوه هستند، آنها را به لیست افرادی که می خواهید در رویداد با آنها ارتباط برقرار کنید اضافه کنید. لیست مخاطبین شما ممکن است شبیه یک شکار لاشخور باشد – به جز این که به جای یک جایزه پلاستیکی، اتصالات ارزشمندی ایجاد می کند.
آخرین باری که در یک کنفرانس شرکت کردم، متوجه شدم که یکی از جلسات پراکنده من پانلی در مورد استراتژی های دیجیتال دارد. من می خواستم تماس هایی برقرار کنم که می توانند به بازاریابی رشد علاقه مند باشند، بنابراین تحقیقاتم را زود شروع کردم. خیلی زود متوجه شدم که چه کسی آنجا خواهد بود، پیشینه آنها و علایق آنها. این باعث شد که تلاش‌های من بعد از جلسه بسیار مفیدتر باشد.
هنگام رفتن به جلسه پانل، برنامه ریزی کنید که زودتر برسید و جلوی صندلی بنشینید. با اعضای پنل و ناظم سلام کنید و دست بدهید. این یک حرکت مودبانه است و شما را به یاد ماندنی تر می کند. وقتی زمان پاسخ دادن به سؤالات از مخاطب فرا می رسد، احتمالاً شما اولین تکان دادن سر را دریافت خواهد کرد. پس از آن، به لطف ارتباطی که از قبل ایجاد کردید، احساس راحتی بیشتری خواهید کرد تا بتوانید بینش ها را با وزنه های سنگین پانل عوض کنید.
3. تا زمانی که هنوز انگیزه دارید، پیگیری کنید. شما نمی خواهید بعد از یک قرار عالی دچار شبح شوید، و به همین ترتیب، نمی خواهید پس از یک کنفرانس فراموش شوید. همانطور که برنامه ای برای حضور و کار در محل کنفرانس طراحی کرده اید، استراتژی بعدی خود را نیز برنامه ریزی کنید.
اگر از نوع آنالوگ هستید، پشت کارت ویزیت هایی که در طول راه جمع آوری می کنید یادداشت بردارید. آنچه را که در مورد آن صحبت کردید، آنچه به آن متعهد بودید و هر چیز منحصر به فردی در مورد برخورد را یادداشت کنید. هر چیزی که به برجسته شدن یادداشت شما در میان مجموعه ایمیل‌های «ما در کنفرانس X» پس از رویداد برجسته شود، چیزی است که باید یادداشت کنید.
اگر به دیجیتال تمایل دارید، از یک برنامه یادداشت استفاده کنید یا این اطلاعات را به لیست افراد در مخاطبین ذخیره شده گوشی خود اضافه کنید. پیوندها، عکس‌ها و سایر اطلاعات معنی‌دار را برای غنی‌سازی سوابق خود وارد کنید. هنگامی که در یک رویداد چند روزه شرکت می کنید، هر شب به لیست شبکه خود اضافه کنید تا مدیریت فرآیند آسان شود.
پس از پایان رویداد، سعی کنید ظرف دو روز کاری پیگیری کنید. کنفرانس ها می توانند خیلی از افراد را چه از نظر روحی و چه از نظر جسمی تحت تأثیر قرار دهند. به همه فرصت استراحت بدهید، اما زمان کافی برای فراموش کردن شما را نداشته باشید. یک تشکر صمیمانه از شما به خاطر زمانی که با مخاطبین جدید خود در این رویداد سپری کردید، ارائه دهید و هر اطلاعاتی را که قول داده بودید، در اختیار ما قرار دهید. با ارائه ارزش، ارتباطاتی ایجاد خواهید کرد که سود سهام را به همراه دارد.
روابطی ایجاد کنید که منافع متقابل را به همراه داشته باشد شما از قبل می‌دانید که کسب‌وکار فقط مربوط به شما نیست، بلکه به روابط مربوط می‌شود. به دنبال درک آنچه مخاطبین شما نیاز دارند، باشید، حتی اگر هنوز قادر به بیان آن نباشند. راه هایی را برای مفید بودن کشف کنید، حتی اگر مستقیماً با بستن یک فروش مرتبط نباشد.
هرچه بیشتر بتوانید ثابت کنید که یک منبع قابل اعتماد هستید، احتمال بیشتری وجود دارد که مخاطبین جدید شما را در یک نور مثبت به خاطر بسپارند. هنگامی که شما کمکی بدون رشته ارائه می دهید، مشتریان بالقوه شما درهای خود را به روی شما باز می کنند. و زمانی که زمان ارائه یک فرصت است، استراتژی که از قبل ایجاد کرده اید به شما کمک می کند تا “بله” خود را دریافت کنید.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. John HallFollowingJohn Hall یک سخنران اصلی فروش و سخنران اصلی مجازی است. او بیش از 12 سال برای Forbes.com نوشته است. جان مشاور آژانس بازاریابی رشد Relevance است، شرکتی که به برندها کمک می‌کند تا بیشترین ارتباط را در صنعت خود داشته باشند. هال ابزار خلاقانه هوش مصنوعی ArticleX را پایه گذاری کرد. او همچنین یکی از بنیانگذاران تقویم، یک برنامه زمان بندی و مدیریت زمان است. می‌توانید صفحه سخنرانی او را اینجا ببینید.”>

توسط autokhabari