رونمایی کی ام سی SR5 در مشهد

شرکت خودروسازی کرمان موتور، پس از مونتاژ Livan X3 PRO در خطوط تولید خودروسازان بم، حالا به سراغ برادر بزرگتر آن، یعنی Livan X6 PRO رفته است و به همین دلیل نیز در جریان نمایشگاه خودرو مشهد 1403 برای نخستین‌بار از آن رونمایی کرد:

البته نکته مهم اینجاست که عرضه لیوان X6 PRO قرار نیست توسط شرکت «خودروسازان بم» صورت گیرد و این‌بار خود کرمان موتور، برای مونتاژ آن اعلام آمادگی کرده است. به همین دلیل نیز این شرکت در اولین گام خود، نام X6 PRO را از روی آن برداشته و می‌خواهد با نام جدید KMC SR5 آنرا به بازار کشورمان بیاورد.

عرضه لیوان X6 PRO در بازار ایران

برند لیوان که مدتی پیش از خاکستر لیفان برخاسته، فعلا محصول مستقلی ندارد و به عرضه محصولات جیلی بسنده کرده است. همانطور که لیوان S6 پرو درواقع نسخه تغییر نشان داده شده از جیلی امگرند GL است که در سال 2016 عرضه آن شروع شده بود، با نگاهی به تصاویر لیوان X6 پرو نیز به آسانی می­‌توان چهره جیلی ویژن X6 را شناسایی کرد که مدل فیس‌­لیفت از جیلی GX7 است. این خودرو با نام امگرند X7 با دو مدل 2013 و 2014 در ایران نیز به فروش رسید.

اما همزمان با فیس‌لیفت سال 2024، در بازار چین با نام Haoyue Pro و تحت برند «جیلی» فروخته شده اما در بازارهای صادراتی با نام جدید X6 PRO و تحت برند «لیوان» در اختیار خریداران قرار گرفته است.

طراحی کی ام سی SR5

تغییرات ظاهری کی‌ام‌سی SR5 نسبت به جیلی ویژن X6 به طراحی متفاوت سپر جلو، رینگ‌ها و جلوپنجره محدود می‌­شود. ابعاد بدنه کی‌ام‌سی SR5 در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب برابر با 4.535، 1.845، 1.725 و 2.683 متر اعلام شده است. کف این خودرو از سطح زمین 190 میلیمتر فاصله دارد.

امکانات و آپشن‌های کی ام سی SR5

کی‌ام‌سی SR5 در بازارهای صادراتی، با سه تریم لاکچری، پرمیوم و فلگشیپ عرضه شده است. تریم پایه به چراغ‌های LED، رینگ‌های 18 اینچی، سانروف، دو نمایشگر 12.3 اینچی، صفحه نمایش 4.2 اینچ برای سرنشین جلو، روکش چرم صندلی‌ها با گرمکن برای ردیف جلو و فرمان، حسگر و دوربین دنده عقب، گرمکن آینه­‌های جانبی، دو کیسه هوا، و استارت دکمه­‌ای، مجهز شده است.

تریمهای پرمیوم و فلگشیپ، موارد بیشتری شامل سقف پانوراما، آینه‌­های برقی با قابلیت تاشوندگی، ایربگ‌های جانبی و پرده‌­ای و تنظیم برقی صندلی راننده را نیز به همراه دارد. پیشرانه نیرومندتر نیز فقط در تریم فلگشیپ قابل نصب خواهد بود. ظرفیت محفظه بار این خودرو هم 390 لیتر اعلام شده است.

مشخصات فنی کی ام سی SR5

کی‌ام‌سی SR5 به پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ مجهز شده است، که در دو نسخه با 147 اسب­‌بخار قدرت و 270 نیوتن‌متر گشتاور یا 174 اسب‌­بخار قدرت و 290 نیوتن‌متر گشتاور، به گیربکس 7 سرعته دوکلاچه اتوماتیک متصل می‌شود. خروجی پیشرانه در هر دو مدل به محور جلو منتقل خواهد شد.

شتاب صفر تا صد کی‌ام‌سی SR5 در دو نسخه مختلف به ترتیب 9.9 و 9.2 ثانیه اعلام شده، درحالی‌که حداکثر سرعت هر دو به 190 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.


شرایط فروش کی ام سی

برای اطلاع از آخرین اخبار شرکت کرمان موتور و همچنین برای آگاهی از جدیدترین شرایط فروش کرمان موتور، شامل پیش فروش کی‌ام‌سی SR5، فروش نقدی کی‌ام‌سی SR5 در ایران و نحوه ثبت نام خودرو SR5 کرمان موتور، مقاله شرایط فروش کی ام سی را مطالعه کنید.

source

توسط autokhabari.ir