فولکس واگن ترامونت اولین بار در سال 2016 معرفی شد. این خودرو که در ایالات متحده با نام اطلس شناخته می‌شود، پس از یک بار به روز رسانی در سال 2021، حالا در نسل دوم به بازار چین عرضه خواهد شد.

اولین تصاویر فولکس واگن ترامونت جدید توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) منتشر شده است. با اضافه شدن لقب پرو به انتهای نام این مدل، احتمال دارد که تولید نسل اول هم ادامه پیدا کند.

طراحی فولکس واگن ترامونت 2025

فرم جدید چراغ‌های جلو با اجزای مربع-شکل، دستگیره مخفی شونده درها، گرافیک پیکسلی چراغ‌های عقب، قطعه شیشه‌ای با نورپردازی به جای جلوپنجره و کاهش منافذ سپر جلو، فولکس واگن ترامونت پرو را به خودروهای برقی شبیه ساخته است، هرچند که این خودرو همچنان با پیشرانه درون‌سوز عرضه خواهد شد.

در نسخه R از این خودرو نیز برخی قطعات همچون حاشیه پنجره‌ها، ریل سقفی، هلالی گلگیرها و رینگ‌ها با رنگ مشکی تزئین شده است.

تصاویر فولکس واگن ترامونت 2025

ابعاد بدنه فولکس واگن ترامونت پرو در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 5.158، 1.991، 1.788 و 2.98 متر اعلام شده است، که در تمام موارد به جز فاصله محوری افزایش نشان می‌دهد.

فعلا هیچ تصویری از فضای کابین فولکس واگن ترامونت پرو در اختیار نداریم، اما در تصاویر فعلی هم می‌توان وجود یک نمایشگر معلق در بالای داشبورد را تشخیص داد، که احتمالا نسبت به قبل، ابعاد بزرگتری دارد. شاید در این بخش با طرحی مشابه با تیگوان L پرو و پاسات پرو روبرو شویم.

مشخصات فنی فولکس واگن ترامونت 2025

فولکس واگن ترامونت پرو به پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با 272 اسب‌بخار قدرت مجهز می‌شود. این درحالی است که این پیشرانه در مدل قبلی در دو نسخه و با خروجی 186 یا 220 اسب‌بخار قدرت نصب می‌شد. نسل اول فولکس واگن ترامونت را می‌توان با پیشرانه 6 سیلندر 2.5 لیتری با 299 اسب‌بخار قدرت هم خریداری کرد، اما معلوم نیست که این پیشرانه در مدل جدید هم عرضه شود.

به نظر می‌رسد که فولکس واگن ترامونت پرو تا قبل از پایان سال جاری میلادی در چین رونمایی شود. نسخه بازار آمریکا نیز در آینده نزدیک مورد به روز رسانی قرار خواهد گرفت.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانبد.

source

توسط autokhabari.ir