منتشر شده در 30 شهریور 1403 ساعت 15:30



عکاس
علیرضا پاداش

سه محصول جذاب GAC با راسا موتور به نمایشگاه مشهد آمدند

محصولات برند GAC در نمایشگاه خودروی مشهد و در غرفه شرکت راسا موتور به نمایش در آمدند . در این مطلب به محصولات وارداتی GAC می پردازیم.

شرکت راسا موتور خاورمیانه یکی از شرکت های وارد کننده است که در نمایشگاه خودرو مشهد امسال حضور پیدا کرده و محصولات وارداتی خود اعم از محصولات سوزوکی و GAC را در معرض دید عموم قرار داده است.

برند GAC یکی از برند های مشهور چینی است که تجربه همکاری با برند های مطرحی مانند تویوتا و میتسوبیشی را در کارنامه خود دراد و چند سالی می شود که محصولاتی را با نشان خود وارد بازار کرده است. در این مطلب می خواهیم نگاهی به محصولات وارداتی GAC بیاندازیم.

GAC EMPOW

امپو یکی از محصولات وارداتی نشان جی ای سی یا GAC و در حال حاضر تنها سدانی از این نشان چینی است که پا به بازار ایران گذاشته است. جی ای سی امپو در حقیقت یک سدان اسپرت در کلاس طراحی B بوده و در واقع به عنوان جایگزینی برای جی ای سی GA4، طراحی و تولید شده است.

سه محصول جذاب GAC با راسا موتور به نمایشگاه مشهد آمدند

جی ای سی امپو از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم (GDI) ساخت نشان میتسوبیشی بهره می برد که این پیشرانه می تواند روی هم رفته ۱۶۸ اسب بخار قدرت و ۲۷۰ نیوتن متر گشتاور را تولید و از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ های جلو منتقل کند. با اینکه اعداد و ارقام عجیبی را در این خودرو نمی بینیم با این حال شتاب صفر تا صد اعلام شده این خودرو در حدود ۷ الی ۸ ثانیه است که عدد بسیار خوبی به حساب می آید.

سه محصول جذاب GAC با راسا موتور به نمایشگاه مشهد آمدند

جی ای سی امپو امکانات بسیار خوبی را توانسته در خود جای دهد که از جمله امکانات آن می توان به؛ ۶ کیسه هوای ده نقطه ای، سامانه کنترل پایداری، ترمز اضطراری، رادار حرکت بین خطوط، سامانه کنترل  شروع حرکت در سربالایی، رادار هشدار برخورد از جلو، هشدار خروج از خط، نور بالای اتوماتیک، رادار کمکی راننده در ترافیک، رادار تابلو خوان، کروز کنترل تطبیقی، شیفتر پشت فرمان، فرمان کمکی برقی، سردکن صندلی های جلو، سنسور نور، کیت صدای اگزوز، سانروف، تهویه اتوماتیک با قابلیت تصفیه هوای داخل کابین، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سامانه پایش فشار باد تایر ها، سیستم صوتی حرفه ای، جلو آمپر دیجیتال، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، شارژر بی سیم، استارت دکمه ای و… اشاره کرد.

GAC GS3

جی ای سی GS3 یکی از کراس اوور های این برند بوده و اولین کراس اووری است که پایش توسط شرکت راسا موتور خاورمیانه، به ایران باز شده است. جالب است بدانید که GAC GS3 در دو تیپ معمولی و R استایل توسط شرکت راسا موتور در ایران عرضه می شود که نسخه R استایل طراحی اسپرت تری نسبت به دیگر تیپ های این خودرو داشته و از کیت اگزوز فابریک بهره مند است.

سه محصول جذاب GAC با راسا موتور به نمایشگاه مشهد آمدند

قلب تپنده جی ای سی GS3 همانند گک امپو یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با فناوری GDI ساخت نشان میتسوبیشی است که این پیشرانه می تواند روی هم رفته ۱۷۵ اسب بخار قدرت و ۲۷۰ نیوتن متر گشتاور را تولید و از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ های جلو منتقل کند.

سه محصول جذاب GAC با راسا موتور به نمایشگاه مشهد آمدند

از جمله امکانات جی ای سی GS3 می توان به؛ ۶ کیسه هوای ده نقطه ای، سامانه کنترل پایداری، هشدار برخورد از جلو، نور بالای اتوماتیک، ترمز اضطراری، رادار حرکت بین خطوط، هشدار خروج از خط، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، دوربین ۳۶۰ درجه، سامانه پایش فشار باد تایرها، سامانه کنترل حرکت در سرازیری، رادار تابلو خوان، رادار کمکی راننده در ترافیک، پارک دوبل خودکار، دستگیره های مخفی شونده، سنسور نور، سنسور باران، سردکن صندلی های ردیف جلو، سقف پانوراما، تهویه اتوماتیک با قابلیت تصفیه هوای داخل کابین، نورپردازی داخل کابین، کروز کنترل تطبیقی، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، جلو آمپر دیجیتال و… اشاره کرد.

GAC EMKOO

امکو دیگر محصول وارداتی برند GAC است که توسط شرکت راسا موتور خاورمیانه عرضه می شود و در حال حاضر لوکس ترین کراس اوور وارداتی برند جی ای سی در ایران است. جالب است بدانید که این خودرو در سال ۲۰۲۲ میلادی بر اساس  پلتفرم GMPA عرضه و تا کنون دو مدل بنزینی و هیبریدی از این محصول وارد بازار های جهانی شده است که در حال حاضر تنها نسخه بنزینی این خودرو در ایران عرضه می شود.

سه محصول جذاب GAC با راسا موتور به نمایشگاه مشهد آمدند

به لحاظ فنی جی ای سی امکو بسیار مشابه جی ای سی GS3 و جی ای سی امپو بوده و تفاوت چندانی با آنها ندارد. پیشرانه بنزینی جی ای سی امکو یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم (GDI) ساخت نشان میتسوبیشی است که این پیشرانه می تواند روی هم رفته ۱۶۸ اسب بخار قدرت و ۲۷۰ نیوتن متر گشتاور را تولید و از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ های جلو منتقل کند. از جمله فناوری هایی که در این پیشرانه استفاده شده، فناوری Air To Water است که در خنک کاری پیشرانه تاثیر بسیاری دارد.

سه محصول جذاب GAC با راسا موتور به نمایشگاه مشهد آمدند

امکو به عنوان لوکس ترین خودروی برند جی ای سی در ایران سطح آپشن و امکانات ایمنی و رفاهی خوبی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد که از جمله این امکانات می توان به؛ از جمله امکانات جی ای سی امکو می توان به؛ ۶ کیسه هوای ده نقطه ای، سامانه کنترل پایداری، ترمز اضطراری، رادار حرکت بین خطوط، سامانه کنترل  شروع حرکت در سربالایی، رادار هشدار برخورد از جلو، هشدار خروج از خط، نور بالای اتوماتیک، رادار کمکی راننده در ترافیک، رادار تابلو خوان، کروز کنترل تطبیقی، شیفتر پشت فرمان، فرمان کمکی برقی، سردکن صندلی های جلو، سنسور نور، کیت صدای اگزوز، سانروف، تهویه اتوماتیک با قابلیت تصفیه هوای داخل کابین، ترمز پارک برقی، اتو هلد، سامانه پایش فشار باد تایر ها، سیستم صوتی حرفه ای، جلو آمپر دیجیتال، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، شارژر بی سیم، استارت دکمه ای و… اشاره کرد.

بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد از روز چهارشنبه ۲۸ شهریور ماه کار خود را آغاز کرده و تا روز شنبه ۳۱ شهریورماه ادامه می یابد. بازدید کنندگان می توانند از ساعت ۱۶ الی ۲۲ از این نمایشگاه بازدید کنند. رسانه آخرین خودرو برای پوشش کامل خبری ۲۴ امین نمایشگاه خودرو مشهد در این نمایشگاه حضور دارد. منتظر گزارش های ما از این نمایشگاه باشید.

source

توسط autokhabari.ir