جدیدترین شرایط فروش محصولات مکث موتور را در پدال بخوانید:

اکستریم VX اکستریم VX

شرایط فروش نقدی تیارا پرایم مکث موتور یا قیمت قطعی – مهر ۱۴۰۳

شرکت مکث موتور در دومین شرایط فروش اعلامی برای محصول جدید تیارا پرایم، این کراس اور را به صورت نقدی عرضه می‌کند:


شرایط فروش اقساطی پیکاپ کلوت اتوماتیک مکث موتور – مهر ۱۴۰۳

شرکت مکث موتور در جدیدترین شرایط فروش اعلامی برای پیکاپ کلوت اتوماتبک، این پیکاپ را با تسهیلات بانکی به صورت اقساطی عرضه می‌کند:


شرایط فروش اعتباری ونوسیا V-online – D60 plus – STAR وارداتی – مهر ۱۴۰۳

شرکت مکث موتور نماینده ونوسیا، شرایط جدید فروش دو کراس اوور ونوسیا V-online و STAR و سدان اقتصادی D60 پلاس را اعلام کرد. این برنامه فروش در سایت مکث موتور و نمایندگی‌ها برقرار است:


شرایط فروش ونوسیا V-online – D60 plus – STAR وارداتی – شهریور ۱۴۰۳

شرکت مکث موتور نماینده ونوسیا، شرایط جدید فروش دو کراس اوور ونوسیا V-online و STAR و سدان اقتصادی D60 پلاس را اعلام کرد. این برنامه فروش آزاد بوده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت مکث موتور نسبت به خرید این خودروها اقدام نمایند:


شرایط فروش و پیش فروش نقدی تیارا پرایم مکث موتور یا قیمت قطعی – شهریور ۱۴۰۳

شرکت مکث موتور در نخستین شرایط فروش اعلامی برای محصول جدید تیارا پرایم، این کراس اور را به صورت نقدی عرضه می‌کند:


شرایط فروش اقساطی پیکاپ کلوت اتوماتیک مکث موتور – مرداد ۱۴۰۳

شرکت مکث موتور در جدیدترین شرایط فروش اعلامی برای پیکاپ کلوت اتوماتبک، این پیکاپ را با تسهیلات بانکی به صورت اقساطی عرضه می‌کند:


شرایط فروش ونوسیا V-online و STAR وارداتی – تیر ۱۴۰۳

شرکت مکث موتور نماینده ونوسیا، شرایط جدید فروش دو کراس اور ونوسیا V-online و STAR را در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام کرد. متقاضیان مربوط به سال ۱۴۰۱ و متقاضیان جدید مرحله هفدهم سامانه یکپارچه می‌توانند نسبت به تعیین اولویت این خودروها اقدام نمایند:


شرایط فروش ونوسیا D60 پلاس وارداتی – تیر ۱۴۰۳

شرکت مکث موتور نماینده ونوسیا، شرایط جدید فروش خودروی ونوسیا D60 پلاس را در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام کرد. متقاضیانی که در سامانه نسبت به تعیین اولویت سدان D60 اقدام نموده‌اند می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام نمایند:


شرایط فروش اقساطی پیکاپ کلوت دنده‌ای مکث موتور – خرداد ۱۴۰۳

شرکت مکث موتور در جدیدترین شرایط فروش اعلامی برای پیکاپ کلوت دنده‌ای، این خودرو را با افزایش قیمت به صورت اقساطی عرضه می‌کند:


شرایط فروش اقساطی پیکاپ کلوت اتوماتیک مکث موتور – اردیبهشت ۱۴۰۳

شرکت مکث موتور در جدیدترین شرایط فروش اعلامی برای پیکاپ کلوت اتوماتیک این خودرو را با افزایش قیمت ۲۴۰ میلیون تومانی به صورت اقساطی عرضه می‌کند:


شرایط فروش اقساطی پیکاپ کلوت اتوماتیک مکث موتور – اسفند ۱۴۰۲

شرکت مکث موتور در جدیدترین شرایط فروش اعلامی برای پیکاپ کلوت اتوماتیک این خودرو را با افزایش قیمت شدید به صورت اقساطی عرضه می‌کند:


پیش فروش قطعی مکث موتور کلوت اتوماتیک – اسفند ۱۴۰۲

شرکت مکث موتور در جدیدترین شرایط فروش اعلامی برای کلوت اتوماتیک، این پیکاپ را با افزایش قیمت ۷۷ میلیون تومانی عرضه می‌کند:


فروش نقدی و اقساطی مکث موتور: پیکاپ کلوت اتوماتیک (آبان ۱۴۰۲)

گروه صنعتی ماموت و برند مکث موتور در جدیدترین شرایط فروش اعلامی پیکاپ کلوت اتوماتیک را با شرایط فروش اقساطی و به قیمت قطعی عرضه می‌کند. طرح فروش اقساطی مکث موتور ویژه آبان‌ماه ۱۴۰۲ بصورت کاملا آزاد مطابق جدول ذیل برقرار می‌باشد.

 

متقاضیان خرید این خودرو می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مکث موتور و یا کانال تلگرامی این شرکت به آدرس @maxmotorcompany مراجعه نمایند.

همچنین بخوانید: مشخصات و ویژگی‌های تیارا

میانگین امتیازات ۴ از ۵

از مجموع ۵۳ رای

source

توسط autokhabari.ir