نخستین سری از تولیدات محصول جدید کی ام سی A5، تحویل مشتریان شد؛ با ورود کراس اوور آپشنال کرمان موتور به بازار شاهد هستیم اعلام قیمت رقابتی برای این خودرو سبب شده تا مشتریان از خرید کی ام سی A5 استقبال کرده و گزارش معاملات آن در بازار آزاد ثبت شود.

اکستریم VX اکستریم VX

بخوانید: مقایسه کرمان موتور KMC A5، فیدلیتی پرایم، کی‌ام‌سی X5 و ام‌وی‌ام X55

به گزارش پدال، از اواخر هفته گذشته شرکت کرمان موتور تحویل نخستین سری از تولیدات محصول جدید کی ام سی A5 را به مشتریان خود آغاز کرده است. کی ام سی A5 پیش از آنکه توسط کرمان موتور تولید و به بازار عرضه شود با نام SWM G01 توسط سیف خودرو در بازار ایران حضور داشت؛ چهره اسپرت، امکانات مناسب و کیفیت قابل قبول این خودرو سبب شد در دوره قبلی عرضه استقبال خوبی از آن شود.

کی ام سی A5

با ورود نمونه‌های صفر کیلومتر A5 به بازار شاهد اعلام قیمت‌های رقابتی برای این خودرو هستیم و همین مسئله سبب شده تا متقاضیان کراس اوورهای چینی در این بازه به A5 به عنوان یک گزینه مهم نگاه کنند؛ بنابر معاملات صورت گرفته با توجه به رنگ خودرو، اعداد معامله شده برای A5 از ۱ میلیارد و ۶۵۰ تا ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان گزارش می‌شود.

رقبای A5 در بازار خودروی کشورمان، خودروهای کی ام سی X5، تیگو ۷ پرو و دیگنیتی پرایم هستند؛ A5 از هر سه خودرو پر آپشن‌تر است و در بحث نرمی سواری بهتر از X5 و دیگنیتی ظاهر می‌شود، در مورد توانایی‌های حرکتی نیز مشابه دیگنیتی عمل می‌کند و در بحث فضای کاربردی اتاق جادارتر از هر سه رقیب خود است.

کی ام سی A5 با ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی عرضه می‌شود و قیمت کارخانه‌ای آن ۱ میلیارد و ۴۱۵ میلیون تومان است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۳۵ رای

source

توسط autokhabari.ir