پروژه استو کورسا پس از سال‌ها به‌روزرسانی شد تا این شبیه‌ساز محبوب، رنگی تازه به خود بگیرد.

اکستریم VX اکستریم VX

معرفی این عنوان برای دوست‌داران بازی‌ها و شبیه‌سازهای خودرویی، یک خبر خوش محسوب می‌شود. نسخه اصلی استو کورسا در سال ۲۰۱۴، یعنی یک دهه قبل رونمایی شد و به خواستگاه انواع مود‌های عادی و غیرعادی تبدیل شد تا بازیکنان با دستی باز، هر آنچه را که دوست‌داران برانند. این روند محبوبیت استو کورسا را بالا نگه داشت تا اینکه مجموعه سازنده در سال ۲۰۱۸ از نسخه مسابقه‌ای استو کورسا کامپتیت‌زیونه رونمایی کرد. حال با گذشت سال‌ها از زمان رونمایی نسخه اصلی، تریلر نسخه ایوو این بازی منتشر شده است که نوید تحولاتی تازه را برای دوست‌دارانش می‌دهد.

مقالات مرتبط:

بر اساس اعلامیه تریلر تازه‌ منتشرشده این بازی که در بخش انتهای این مطلب قابل مشاهده است، استو کورسا ایوو از ماه نخست سال ۲۰۲۵ میلادی یعنی دی‌ و بهمن ۱۴۰۳ به‌صورت «Early Access» در اختیار کاربران استیم قرار خواهد گرفت. به‌جز این مورد که می‌دانیم این بازی هم زودتر از GTA VI در اختیار بازیکنان جهان قرار خواهد گرفت، اطلاعات خاص دیگری دردسترس نیست و تریلر هم صرفا به جنبه‌های بصری و سینماتیک می‌پردازد تا اعلامیه‌ای مهیج برای دوست‌داران این عنوان باشد.

نکته اصلی مشخص در این تریلر، موتور بازی‌سازی جدیدی است که «Kunos Simulazioni»، توسعه‌دهنده استو کورسا، از آن استفاده می‌کند؛ به همین دلیل است که تریلر روی جزئیات بالای کابین خودروها تاکید دارد. شرکت ایتالیایی کونوس می‌خواهد که بازیکنان میزان دقت و ظرافت کاری آن را در توسعه این جزئیات بالا درک کنند. از آنجا که این توضیحات هیچ‌گاه نمی‌توانند وصف کاملی از این تریلر را برایتان فراهم کنند، پیشنهاد می‌کنم جدیدترین تریلر شبیه‌سازی استور کورسا ایوو را در زیر تماشا کنید. نظر شما درباره این بازی چیست؟ آیا استور کورسا رقیب خاصی در بخش کاری خود دارد؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱۲ رای

source

توسط autokhabari.ir