شرکت راسا موتور خاورمیانه نماینده فروش و خدمات پس از فروش خودروهای سواری سوزوکی، جی ای سی GAC و مرسدس بنز در ایران می‎‌باشد؛ جدیدترین شرایط محصولات این شرکت واردکننده را در پدال بخوانید:

اکستریم VX اکستریم VX

شرایط فروش سوزوکی فرانکس – مهر ۱۴۰۳

شرکت راسا موتور نماینده سوزوکی ژاپن، شرایط جدید فروش خودروی سوزوکی فرانکس را در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام کرد. متقاضیانی که در سامانه نسبت به تعیین اولویت فرانکس اقدام نموده‌اند و در قرعه کشی برنده‌ شده‌اند می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه این خودروها اقدام نمایند:


شرایط فروش راسا موتور: مرسدس بنز A ،C ،GLB و GLA – شهریور ۱۴۰۳

شرکت راسا موتور عرضه کننده خودروهای سواری مرسدس بنز آلمان، شرایط جدید فروش خودروهای این برند را در سامانه ثبت نام خودروهای وارداتی جانبازان اعلام کرد. فروش این خودروها ویژه جانبازان دارای شرایط تخصیص سهمیه در سامانه ثبت نام خودروهای وارداتی جانبازان است:


شرایط فروش محصولات GAC و سوزوکی راسا موتور – شهریور ۱۴۰۳

شرکت راسا موتور نماینده گک و سوزوکی ژاپن، شرایط جدید فروش خودروهای این دو برند را در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام کرد. فروش ویژه این خودروها مختص احراز شدگان عرضه آزاد شماره ۳ سامانه یکپارچه وارداتی است و از روز چهارشنبه ۷ شهریور به مدت ۵ روز ادامه خواهد داشت:


شرایط فروش سوزوکی سیاز، ویتارا و بالنو – مرداد ۱۴۰۳

شرکت راسا موتور نماینده سوزوکی ژاپن، شرایط جدید فروش خودروهای سوزوکی را در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام کرد. متقاضیانی که در سامانه نسبت به تعیین اولویت خودروهای سوزوکی اقدام نموده‌اند و در قرعه کشی برنده‌ شده‌اند می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه این خودروها اقدام نمایند:


شرایط فروش جی ای سی GAC امپو، امکو و GS3 – مرداد ۱۴۰۳

شرکت راسا موتور نماینده جی ای سی GAC چین، شرایط جدید فروش خودروهای گک را در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام کرد. متقاضیانی که در سامانه نسبت به تعیین اولویت خودروهای جی ای سی GAC اقدام نموده‌اند و در قرعه کشی برنده شده‌اند می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه این خودروها اقدام نمایند:


شرایط فروش سوزوکی سیاز، فرانکس، ویتارا و بالنو – تیر ۱۴۰۳

شرکت راسا موتور نماینده سوزوکی ژاپن، شرایط جدید فروش خودروهای سوزوکی را در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام کرد. متقاضیانی که در سامانه نسبت به تعیین اولویت خودروهای سوزوکی اقدام نموده‌اند می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه این خودروها اقدام نمایند:


فراخوان راسا موتور ویژه متقاضیان سوزوکی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی – تیر ۱۴۰۳

شرکت راسا موتور نماینده سوزوکی ژاپن، خودروهای ویتارا، فرانکس، سیاز و بالنو را در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه می‌کند. متقاضیانی که هنوز در سامانه نسبت به تعیین اولویت اقدام نکرده‌اند می‌توانند خودروهای سوزوکی را انتخاب نمایند:


شرکت راسا موتور نماینده سوزوکی ژاپن، شرایط جدید فروش خودروی جیمنی را در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام کرد. متقاضیانی که در سامانه نسبت به تعیین اولویت خودروی سوزوکی جیمنی اقدام نموده‌اند، می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه این خودرو اقدام نمایند:

شرایط فروش سوزوکی سیاز و بالنو – فروردین ۱۴۰۳

شرکت راسا موتور نماینده سوزوکی ژاپن، شرایط جدید فروش خودروهای سیاز و بالنو را در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام کرد. متقاضیانی که در سامانه نسبت به تعیین اولویت خودروهای سوزوکی اقدام نموده‌اند می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه این خودروها اقدام نمایند:


شرایط فروش سوزوکی سیاز – آذر ۱۴۰۲

به گزارش پدال، طبق اعلام راسا موتور، قیمت خودروی ماروتی سوزوکی سیاز مدل ۲۰۲۳ با احتساب کلیه هزینه‌های قانونی ۱,۴۳۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان تعیین شده است.

سدان کوچک سوزوکی برای بازار ایران، موتور ۱/۵ لیتر تنفس طبیعی با گیربکس اتوماتیک ۴ سرعته خواهد داشت. این مدل، ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۳۸ نیوتن‌متر گشتاور دارد. براساس اطلاعات موجود در سایت‌های هندی و چینی، سیاز ۱/۵ لیتری در زمان ۱۳ تا ۱۴  ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد و نهایت سرعت ۱۶۵ کیلومتر برساعت دارد. میانگین مصرف سوخت آن هم ۶ تا ۷  لیتر در صد کیلومتر اعلام شده است. این محصول در هند طراحی و تولید می‌شود.

میانگین امتیازات ۴ از ۵

از مجموع ۴۴ رای

source

توسط autokhabari.ir