شرکت گریت وال چین از نسخه سفارشی تانک ۷۰۰ با نام overseas رونمایی کرد. فول ترین نسخه تانک ۷۰۰ در بازار چین ۱۰۰ هزار دلار قیمت دارد.


اخیراً تصاویر رسمی تانک ۷۰۰ سفارشی overseas ادیشن منتشر شده است. خودروی موردبحث با قوای محرکه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربوی بنزینی و پلاگین هیبرید Hi4-T در دسترس خواهد بود. بد نیست بدانید تانک ۷۰۰ بازار چین فقط با قوای محرکه پلاگین هیبرید در دسترس است و قیمت آن از ۶۱ هزار دلار شروع شده و به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد.

اکستریم VX اکستریم VX

همچنین تانک ۷۰۰ سفارشی در تریم های پریمیوم، سوپریور و ادیشن وان عرضه خواهد شد. مدل‌های پریمیوم و سوپریور از پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو با حداکثر قدرت ۳۵۴ اسب بخار و گشتاور ۵۶۰ نیوتون متر استفاده می‌کنند و یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک نیرو را روانه چرخ‌ها می‌کند. قفل دیفرانسیل اکسل جلو و عقب به همراه پله‌های جانبی برقی نیز در این مدل‌ها وجود دارند.

طول/عرض/ارتفاع گریت وال تانک ۷۰۰ به ترتیب برابر با ۵۰۹۰/۲۰۶۱/۱۹۵۲ میلی‌متر است و فاصله بین محوری و ارتفاع آن از سطح زمین به ۳۰۰۰ و ۲۴۹ میلی‌متر می‌رسد. با اینکه قیمت رسمی نسخه‌های گوناگون تانک ۷۰۰ سفارشی اعلام نشده اما انتظار می‌رود مدل پریمیوم حدود ۹۳ هزار دلار و مدل سوپریور حدود ۱۰۱ هزار دلار قیمت داشته باشد. از نظر طراحی تفاوتی بین مدل‌های پریمیوم و سوپریور با تانک ۷۰۰ Hi4-T بازار چین وجود ندارد.

اما نیروبخش مدل ادیشن وان پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری پلاگین هیبرید است که ۴۲۲ اسب بخار قدرت و ۵۱۷ نیوتون متر گشتاور دارد و توان پیمایش آن در حالت برقی و با وجود باتری ۳۷.۱ کیلووات ساعتی به ۱۰۰ کیلومتر می‌رسد. این مدل از تانک ۷۰۰ از نظر ابعاد ۲۰ میلی‌متر طویل‌تر، ۶۱ میلی‌متر پهن‌تر و ۳۴ میلی‌متر بلندتر از دو مدل دیگر است و از رینگ‌های ۲۲ اینچی استفاده می‌کنند. به عنوان مدل فول و پرچم‌دار انتظار داریم قیمت ادیشن وان از حدود ۱۲۵ هزار دلار شروع شود. ظاهر این خودرو نیز مشابه گریت وال تانک ۷۰۰ لیمیتد ادیشن بازار چین است.

از جمله تجهیزات شاسی‌بلند موردبحث می‌توان به نمایشگرهای دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی، نمایشگر مرکزی ۱۶.۲ اینچی، هدآپ دیسپلی و صندلی‌های مجهز به گرم‌کن و ماساژور اشاره کرد. همچنین مدل ادیشن وان از سانروف پانورامیک با آسمان ستاره‌ای سود می‌برد. در پایان باید گفت خودروی تانک ۷۰۰ Hi4-T در ماه آگوست فروش ۱۱۹۸ دستگاهی در چین داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل افت ۱۴.۴ درصدی را نشان می‌دهد. همچنین فروش این خودرو از ابتدای سال ۲۰۲۴ تا پایان آگوست به بیش از ۱۰ هزار دستگاه رسیده است.

میانگین امتیازات ۴ از ۵

از مجموع ۵ رای

source

توسط autokhabari.ir