فورد آمریکا با پرداخت ۲ هزار دلار تخفیف برای خرید برانکو به دنبال جلب نظر مشتریان تویوتا است.


وفاداری به یک برند در صنعت خودروسازی نمود زیادی دارد و برخی رانندگان تا چند ده سال خودروهای یک برند خاص را انتخاب می‌کنند و دلایل خوبی هم برای این کار دارند. وفاداری خریداران محصولات تویوتا در سراسر دنیا زبانزد است و بسیاری از آن‌ها به خاطر قابلیت اطمینان و دوام بالای محصولات این شرکت ژاپنی همچنان پشت فرمان خودروهای تویوتا می‌نشینند؛ اما بهترین راه برای جدا کردن مشتریان وفادار محصولات تویوتا از این برند چیست؟ فورد فکر می‌کند پرداخت پول نقد بهترین کار خواهد بود! این خودروساز آمریکایی هم‌اکنون به مالکان محصولات فعلی تویوتا که تمامی تریم های فورد برانکو به جزو برانکو رپتور را خریداری یا لیزینگ کنند ۲ هزار دلار پرداخت می‌کند. البته این اولین باری نیست که فورد چنین سخاوتی به خرج می‌دهد و شرکت‌های دیگر نیز مشوق‌های مالی نقدی را قبلاً پیشنهاد کرده‌اند. این برنامه جدید از چند روز قبل شروع شده و تا دوم ژانویه ۲۰۲۵ ادامه خواهد داشت.

اکستریم VX اکستریم VX

فورد و دیگر خودروسازان به منظور جلب نظر مشتریان وفادار سایر برندها روش‌های مشابهی را بکار گرفته‌اند. در اکثر موارد این تخفیف‌ها و هدایای نقدی برای مدل‌های خاصی که معمولاً بد فروش هستند در نظر گرفته می‌شوند اما قضیه فورد برانکو فرق می‌کند. فورد بجای اینکه اعلام کند خریداران برانکو باید مالک مدل خاصی از خودروهای تویوتا باشند اظهار داشته همه خودروهای تویوتا که مدل ۱۹۹۵ میلادی و بعد از آن هستند می‌توانند از هدیه ۲ هزار دلاری برخوردار شوند. در واقع فرقی نمی‌کند که افراد مالک کمری، توندرا یا سایر خودروهای دهه ۹۰ میلادی باشند چراکه امکان استفاده از این برنامه را دارند. از طرف دیگری خریداران مجبور نیستند تویوتای فعلی خود را به فورد تحویل دهند.

اما جدای از مدل ۱۹۹۵ و بعد از آن باید گفت هدایای نقدی فورد به محل زندگی فرد نیز بستگی دارد. ساکنان لس‌آنجلس، سان‌فرانسیسکو، سیاتل، فونیکس، آتلانتا و اورلاندو می‌توانند از برنامه جدید فورد برخوردار شوند و باقی ایالت‌ها و شهرهای آمریکا شامل آن نیستند. فورد قبلاً نیز برنامه‌های مشابهی داشته هرچند شرایط آن تفاوت داشته‌اند. این برند قبلاً نیز به دنبال جلب نظر مالکان خودروهای جیپ و سوبارو بوده است. نکته جالب اینکه در برخی موارد حتی می‌توان برانکو ۲۰۲۳ صفرکیلومتر را با حداکثر تخفیف ۸ هزار دلاری خریداری کرد. البته تعداد برانکو ۲۰۲۳ در نمایندگی‌ها بسیار محدود است و باید تا حد زیادی شانس با خریدار یار باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۸ رای

source

توسط autokhabari.ir