| ردیف |
شرح خدمات |
پژو پارس ساده |
پژو پارس دوگانهسوز |
پژو پارس ELX |
| ۱ |
تعمیر کامل موتور |
۶۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۷,۰۰۰,۰۰۰ |
۹۳,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۲ |
تعویض رینگ و یاتاقان و باز و بست سر سیلندر و کارتل |
۴۸,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۰,۰۰۰,۰۰۰ |
۷۹,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۳ |
پیاده و سوار کردن موتور و متعلقات جهت شاسی کشی |
۲۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۵,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۴ |
تعمیر کامل سر سیلندر |
۱۷,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۷,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۷,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۵ |
باز و بست منیفولد هوا |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۶ |
باز و بست منیفولد دود |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۹,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۷ |
تعویض واشر گلویی اگزوز |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۸ |
باز و بستن کارتل و تعویض اویل پمپ |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۹ |
تعویض فشنگی روغن |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰ |
تعویض شلنگ های بخار روغن |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۱۱ |
تعویض واشر درب سوپاپ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۱۲ |
فیلرگیری یا شیم بندی سوپاپ |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۰ |
| ۱۳ |
تعویض واتر پمپ و باز و بستن تسمه تایم |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۰,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۱۴ |
تعویض تسمه تایمینگ |
۴,۸۰۰,۰۰۰ |
۴,۸۰۰,۰۰۰ |
۹,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۱۵ |
تعویض تسمه دینام |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۱۶ |
تعویض فولی سر میلنگ و باز و بست تسمه دینام |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۱۷ |
تعویض تسمه سفت کن و غلتک ها |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۱۸ |
تعویض کاتالیست |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۱۹ |
تعویض شمع |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۲۰ |
باز و بست متعلقات جهت تعویض انژکتور |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۲۱ |
تعویض هوزینگ ترموستات |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۲۲ |
تعویض ترموستات |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۲۳ |
تعویض رادیاتور آب |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۲۴ |
هواگیری و ریختن ضدیخ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۲۵ |
تعویض شلنگ از منبع به سه راهی |
۰ |
۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۲۶ |
تعویض شیلنگ بالای رادیاتور |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۲۷ |
تعویض شیلنگ پایین رادیاتور |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۲۸ |
تعویض شیلنگ بخاری کوتاه |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۲۹ |
تعویض شیلنگ بخاری بلند حصیری |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۴,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۳۰ |
تعویض سه راهی آب پشت موتور |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۳۱ |
تعویض فشنگی آب |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۳۲ |
تعویض پایه دسته موتور راست |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۳۳ |
تعویض دسته موتور راست |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۳۴ |
تعویض دسته موتور چپ (زیر باتری) |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۳۵ |
تعویض دسته موتور پایین و باز و بستن پلوس |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۳۶ |
تعویض باک بنزین |
توافقی |
توافقی |
توافقی |
| ۳۷ |
تعویض پمپ بنزین |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۳۸ |
تعویض فیلتر بنزین |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۳۹ |
تعویض لوله رفت بنزین |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۴۰ |
تعویض شلنگ برگشت بنزین |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۴۱ |
تعویض منبع کنیستر |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۴۲ |
تعمیر کامل گیربکس |
۲۰,۲۰۰,۰۰۰ |
۲۰,۲۰۰,۰۰۰ |
۲۱,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۴۳ |
تعویض دیسک و صفحه و بلبرینگ |
۱۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۳,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۴۴ |
تعویض سیم کلاچ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۴۵ |
تعویض کائوچویی پدال کلاچ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۴۶ |
تعویض بوش های دوشاخه کلاچ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۴۷ |
تعویض قیفی گیربکس |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۴۸ |
تعویض لیور دنده داخل اتاق |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۴۹ |
تعویض ماهک تقسیم دنده روی رام |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۵۰ |
تعویض ماهک دنده هر کدام |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۵۱ |
تعویض سنسور کیلومتر |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۵۲ |
تعویض کاسه نمد ته میل لنگ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۵۳ |
باز و بستن پلوس راست و تعویض کاسه نمد پلوس |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۵۴ |
باز و بستن پلوس راست و تعویض بلبرینگ پلوس |
۵,۳۰۰,۰۰۰ |
۵,۳۰۰,۰۰۰ |
۵,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۵۵ |
باز و بستن پلوس چپ و تعویض کاسه نمد پلوس |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۵۶ |
تعویض سرپلوس یا گردگیر پلوس |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۵۷ |
تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس راست |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۵۸ |
تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس چپ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۵۹ |
تعویض رام زیر موتور |
۱۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۵,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۶۰ |
تعویض کمک های جلو هر عدد |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۶۱ |
باز و بستن طبق و تعویض بوش هر طرف |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۶۲ |
تعویض میل موج گیر جلو هر طرف |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۶۳ |
تعویض قرقری فرمان هر طرف |
۱,۸۰۰,۰۰۰ |
۱,۸۰۰,۰۰۰ |
۱,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۶۴ |
تعویض سیبک فرمان هر طرف |
۱,۳۰۰,۰۰۰ |
۱,۳۰۰,۰۰۰ |
۱,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۶۵ |
تعویض لاستیک های چاکدار موج گیر |
۳,۱۰۰,۰۰۰ |
۳,۱۰۰,۰۰۰ |
۳,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۶۶ |
تعویض بلبرینگ چرخ جلو و باز و بستن سگدست هر طرف |
۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۴,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۶۷ |
باز و بست اکسل جهت تعمیرات |
۹,۰۰۰,۰۰۰ |
۹,۰۰۰,۰۰۰ |
۹,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۶۸ |
میزان فرمان دستی |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۶۹ |
میزان فرمان با دستگاه |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۷۰ |
تعویض کمک عقب هر طرف |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۷۱ |
تعویض توپی چرخ عقب و بلبرینگ هر طرف |
۲,۵۰۰,۰۰۰ |
۲,۵۰۰,۰۰۰ |
۲,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۷۲ |
تعویض شفت بلبرینگ چرخ عقب هر طرف |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۷۳ |
باز و بستن جعبه فرمان و تعمیر کامل جعبه فرمان |
۱,۶۰۰,۰۰۰ |
۱,۶۰۰,۰۰۰ |
۱,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۷۴ |
تعویض پمپ هیدرولیک |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۴,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۷۵ |
تعویض منبع هیدرولیک |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۷۶ |
تعویض شلنگ فشار قوی هیدرولیک |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۷۷ |
تعویض شلنگ فشار ضعیف هیدرولیک |
۲,۳۰۰,۰۰۰ |
۲,۳۰۰,۰۰۰ |
۲,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۷۸ |
تعویض شلنگ هیدرولیک از منبع به جعبه فرمان |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۷۹ |
تعویض پایه دینام |
۵,۷۰۰,۰۰۰ |
۵,۷۰۰,۰۰۰ |
۸,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۸۰ |
تعویض گردگیر فرمان چپ |
۱,۸۰۰,۰۰۰ |
۱,۸۰۰,۰۰۰ |
۱,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۸۱ |
تعویض گردگیر فرمان راست |
۹,۷۰۰,۰۰۰ |
۹,۷۰۰,۰۰۰ |
۹,۷۰۰,۰۰۰ |
| ۸۲ |
تعویض کمک فرمان |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۸۳ |
تعویض لوله های کمک فرمان |
۳,۲۰۰,۰۰۰ |
۳,۲۰۰,۰۰۰ |
۳,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۸۴ |
تنظیم غربیلک فرمان |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
| ۸۵ |
تعمیر کامل جلوبندی بدون کمک |
۹,۱۰۰,۰۰۰ |
۹,۱۰۰,۰۰۰ |
۹,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۸۶ |
تعویض چهارشاخه فرمان |
۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۴,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۸۷ |
باز و بستن تلسکوپی فرمان |
۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۵,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۸۸ |
تعویض بوستر و باز و بستن پدال |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۸۹ |
تعویض موتور ABS و کالیبراسیون |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۹۰ |
تعویض سنسور ABS چرخ جلو هر طرف |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۹۱ |
تعویض پمپ ترمز با هواگیری |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۹۲ |
تعویض کالیپر چرخ جلو هر طرف |
۲,۹۰۰,۰۰۰ |
۲,۹۰۰,۰۰۰ |
۲,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۹۳ |
تعویض دیسک چرخ جلو دو طرف |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۹۴ |
تعویض شلنگ ترمز جلو هر طرف |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۹۵ |
تعویض لنت جلو دو طرف |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
| ۹۶ |
بازدید لنت چهار چرخ و رگلاژ ترمز دستی |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۹۷ |
تعویض سنسور ABS چرخ عقب |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۹۸ |
تعویض دیسک چرخ عقب دو طرف |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۹۹ |
تعویض کاسه چرخ عقب دو طرف |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۰ |
تعویض سیلندر ترمز چرخ عقب هر طرف |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۱ |
تعویض شلنگ ترمز عقب هر طرف |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۲ |
تعویض لنت عقب کاسه ای دو طرف |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۰ |
| ۱۰۳ |
تعویض لنت عقب دیسکی دو طرف |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۴ |
تعویض سیم ترمز دستی راست |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۵ |
تعویض سیم ترمز دستی چپ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۶ |
تعویض سیم ترمز دستی بلند |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۰ |
| ۱۰۷ |
تعویض تفنگی ترمز دستی |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
source