| ردیف |
شرح خدمات |
پژو ۲۰۶ تیپ ۱ و ۲ و ۳ |
پژو ۲۰۶ تیپ ۵ |
پژو ۲۰۶ تیپ ۴ و ۶ |
| ۱ |
تعمیر کامل موتور |
۶۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۷۹,۰۰۰,۰۰۰ |
۸۴,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۲ |
تعویض رینگ و یاتاقان و باز و بست سر سیلندر و کارتل |
۴۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۶,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۶,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۳ |
پیاده و سوار کردن موتور و متعلقات جهت شاسی کشی |
۲۰,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۵,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۴ |
تعمیر کامل سر سیلندر |
۱۴,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۰,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۰,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۵ |
باز و بست منیفولد هوا |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۵,۷۰۰,۰۰۰ |
۵,۷۰۰,۰۰۰ |
| ۶ |
باز و بست منیفولد دود |
۵,۴۰۰,۰۰۰ |
۹,۶۰۰,۰۰۰ |
۹,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۷ |
تعویض واشر گلویی اگزوز |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۸ |
باز و بستن کارتل و تعویض اویل پمپ |
۵,۴۰۰,۰۰۰ |
۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۷,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۹ |
تعویض اورینگ های پایه فیلتر |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰ |
تعویض فشنگی روغن |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۱۱ |
تعویض شلنگ های بخار روغن |
۱,۰۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۱۲ |
تعویض واشر درب سوپاپ دو طرف |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۱۳ |
فیلرگیری یا شیم بندی سوپاپ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۰ |
| ۱۴ |
تعویض واتر پمپ و باز و بستن تسمه تایم |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۹,۹۰۰,۰۰۰ |
۹,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۱۵ |
تعویض هوزینگ واتر پمپ |
۹,۹۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۰ |
| ۱۶ |
تعویض تسمه تایمینگ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۱۷ |
تعویض تسمه دینام |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۱۸ |
تعویض فولی سر میلنگ و باز و بست تسمه دینام |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۱۹ |
تعویض تسمه سفت کن و غلتک ها |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۲۰ |
تعویض کاتالیست |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۲۱ |
تعویض شمع |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۲۲ |
باز و بست متعلقات جهت تعویض انژکتور |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۲۳ |
تعویض هوزینگ ترموستات |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۲۴ |
تعویض ترموستات |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۲۵ |
تعویض رادیاتور آب |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۲۶ |
تعویض منبع انبساط |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۲۷ |
هواگیری و ریختن ضدیخ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۲۸ |
تعویض شلنگ از منبع به سه راهی |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۲۹ |
تعویض شلنگ از رادیاتور به منبع انبساط |
۱,۰۰۰,۰۰۰ |
۱,۰۰۰,۰۰۰ |
۱,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۳۰ |
تعویض شیلنگ پلیمری |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۳۱ |
تعویض شیلنگ بالای رادیاتور |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۳۲ |
تعویض شیلنگ پایین رادیاتور |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۳۳ |
تعویض شیلنگ بخاری کوتاه |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۳۴ |
تعویض شیلنگ بخاری بلند |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۳۵ |
تعویض سه راهی آب پشت موتور |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۰ |
| ۳۶ |
تعویض فشنگی آب |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۳۷ |
تعویض پایه دسته موتور راست |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۳۸ |
تعویض دسته موتور راست |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۳۹ |
تعویض دسته موتور چپ (زیر باتری) |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۴۰ |
تعویض دسته موتور پایین درجا |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۴۱ |
تعویض دسته موتور پایین و باز و بستن پلوس |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۴۲ |
تعویض باک بنزین |
توافقی |
توافقی |
توافقی |
| ۴۳ |
تعویض پمپ بنزین |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۴۴ |
تعویض فیلتر بنزین |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۴۵ |
تعویض لوله رفت بنزین |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۴۶ |
تعویض شلنگ برگشت بنزین |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۴۷ |
تعویض منبع کنیستر |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۴۸ |
تعمیر کامل گیربکس |
۱۶,۵۰۰,۰۰۰ |
۱۸,۳۰۰,۰۰۰ |
۵۵,۷۰۰,۰۰۰ |
| ۴۹ |
تعویض دیسک و صفحه و بلبرینگ |
۱۱,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۰ |
| ۵۰ |
تعویض سیم کلاچ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۰ |
| ۵۱ |
تعویض کائوچویی پدال کلاچ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۰ |
| ۵۲ |
تعویض بوش های دوشاخه کلاچ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۰ |
| ۵۳ |
تعویض قیفی گیربکس و کیت کاسه نمدها |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۰ |
| ۵۴ |
تعویض لیور دنده داخل اتاق |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۰ |
| ۵۵ |
تعویض ماهک تقسیم دنده روی رام |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۰ |
| ۵۶ |
تعویض ماهک دنده هر کدام |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۰ |
| ۵۷ |
تعویض سنسور کیلومتر |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۵۸ |
تعویض کاسه نمد ته میل لنگ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۵۹ |
باز و بستن پلوس راست و تعویض کاسه نمد پلوس |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۶۰ |
باز و بستن پلوس راست و تعویض بلبرینگ پلوس |
۵,۳۰۰,۰۰۰ |
۵,۳۰۰,۰۰۰ |
۵,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۶۱ |
باز و بستن پلوس چپ و تعویض کاسه نمد پلوس |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۶۲ |
تعویض سرپلوس یا گردگیر پلوس |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۶۳ |
تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس راست |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۶۴ |
تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس چپ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۶۵ |
تعویض رام زیر موتور |
۱۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۱۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۱۴,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۶۶ |
تعویض کمک های جلو هر عدد |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۶۷ |
باز و بستن طبق و تعویض بوش هر طرف |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۶۸ |
تعویض میل موج گیر جلو هر طرف |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۶۹ |
تعویض قرقری بازویی فرمان هر طرف |
۲,۳۰۰,۰۰۰ |
۲,۳۰۰,۰۰۰ |
۲,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۷۰ |
تعویض سیبک فرمان هر طرف |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۷۱ |
تعویض لاستیک های چاکدار موج گیر |
۲,۳۰۰,۰۰۰ |
۲,۳۰۰,۰۰۰ |
۲,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۷۲ |
تعویض بلبرینگ چرخ جلو و باز و بستن سگدست هر طرف |
۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۴,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۷۳ |
باز و بستن ژامبون هر طرف |
۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۵,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۷۴ |
تعمیر کامل اکسل |
۱۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۱۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۱۷,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۷۵ |
باز و بست اکسل جهت تعمیرات |
۱۶,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۶,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۶,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۷۶ |
میزان فرمان دستی |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۷۷ |
میزان فرمان با دستگاه |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۷۸ |
تعویض کمک عقب هر طرف |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۷۹ |
تعویض توپی چرخ عقب و بلبرینگ هر طرف |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۸۰ |
تعویض شفت بلبرینگ چرخ عقب هر طرف |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۸۱ |
باز و بستن جعبه فرمان و تعمیر کامل جعبه فرمان |
۱۶,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۶,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۶,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۸۲ |
تعویض پمپ هیدرولیک |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۸۳ |
تعویض منبع هیدرولیک |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۸۴ |
تعویض شلنگ فشار قوی هیدرولیک |
۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۵,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۸۵ |
تعویض شلنگ فشار ضعیف هیدرولیک |
۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۵,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۸۶ |
تعویض پایه دینام |
۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۷,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۸۷ |
تعویض گردگیر فرمان چپ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۸۸ |
تعویض گردگیر فرمان راست |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۸۹ |
تعویض پولک بغل سیلندر و باز و بست اگزوز بغل و دینام و هیدرولیک |
۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۷,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۹۰ |
تنظیم غربیلک فرمان |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۹۱ |
تعمیر کامل جلوبندی بدون کمک |
۸,۳۰۰,۰۰۰ |
۸,۳۰۰,۰۰۰ |
۸,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۹۲ |
تعویض فشنگی هیدرولیک |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۹۳ |
تعویض چهارشاخه فرمان |
۵,۵۰۰,۰۰۰ |
۵,۵۰۰,۰۰۰ |
۵,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۹۴ |
باز و بستن تلسکوپی فرمان |
۵,۵۰۰,۰۰۰ |
۵,۵۰۰,۰۰۰ |
۵,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۹۵ |
تعویض بوستر و باز و بستن پدال |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۹۶ |
تعویض موتور ABS و کالیبراسیون |
۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۷,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۹۷ |
تعویض سنسور ABS چرخ جلو هر طرف |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۹۸ |
تعویض پمپ ترمز با هواگیری |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۹۹ |
تعویض کالیپر چرخ جلو هر طرف |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۰ |
تعویض دیسک چرخ جلو دو طرف |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۱ |
تعویض شلنگ ترمز جلو هر طرف |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۲ |
تعویض لنت جلو دو طرف |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۳ |
بازدید لنت چهار چرخ و رگلاژ ترمز دستی |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۴ |
تعویض سنسور ABS چرخ عقب |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۵ |
تعویض دیسک چرخ عقب دو طرف |
۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۶ |
تعویض کاسه چرخ عقب دو طرف |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۰ |
| ۱۰۷ |
تعویض سیلندر ترمز چرخ عقب هر طرف |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۸ |
تعویض شلنگ ترمز عقب هر طرف |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۹ |
تعویض لنت عقب کاسه ای دو طرف |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۰ |
| ۱۱۰ |
تعویض لنت عقب دیسکی دو طرف |
۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۱۱۱ |
تعویض سیم ترمز دستی راست |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۱۱۲ |
تعویض سیم ترمز دستی چپ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۱۱۳ |
تعویض تفنگی ترمز دستی |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
source