پکیج ظاهری جدید فورد برونکو فری ویلینگ برای سال ۲۰۲۵ با الهام از کامیون‌ها، ون‌ها و برونکوهای فورد در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ میلادی با رنگ‌های قرمز، نارنجی و زرد به بازار عرضه شده است.

به گزارش مجله ماشین، از اواخر دهه ۷۰ تا اوایل دهه ۸۰ میلادی، پکیج فری ویلینگ برای مدل‌های فورد F-100، F-150، برونکو و ون اکونولاین عرضه می‌شد و شامل گرافیک‌های با شیب‌های قرمز، نارنجی و زرد، چرخ‌های فولادی با رنگ براق و جزئیات مشکی در جلوپنجره‌ها، آینه‌ها و سپرها بود. داخل خودرو نیز با نوارهای قرمز و نارنجی در داشبورد و دوخت صندلی‌ها تزیین شده است.

فورد برونکو فری ویلینگ ۲۰۲۵
فضای داخل فورد برونکو فری ویلینگ ۲۰۲۵

برونکو فری ویلینگ ۲۰۲۵ این سبک پررنگ و با اعتماد به نفس را گرامی می‌دارد.

استیو گیلور، طراح ارشد شخصی‌سازی وسایل نقلیه فورد، گفت: برونکو از روز اول همیشه به سرگرمی و قابلیت‌ها اشاره داشته و ظاهر فری ویلینگ این احساس را یک مرحله بالاتر می‌برد با الهام از سواحل و غروب‌های خورشید. او ادامه داد: ما برونکو فری ویلینگ جدید را مطابق با مد و روندهای گرافیکی امروز به روز کرده‌ایم، از جمله صندلی‌هایی که از پالت رنگی نوارهای خارجی الهام گرفته‌اند و رنگ‌های خاصی که به‌صورت خوش‌بینانه کنار هم قرار می‌گیرند.

فورد برونکو فری ویلینگ ۲۰۲۵
نمای عقب فورد برونکو فری ویلینگ ۲۰۲۵

پکیج ظاهری فری ویلینگ ۲۰۲۵ به‌عنوان یک پکیج اختیاری برای مدل بیگ بند عرضه می‌شود و شامل گرافیک‌های بازتاب‌دهنده قرمز، نارنجی و زرد در طرفین بدنه، دستگیره‌های درب هم‌رنگ بدنه و جلوپنجره نقره‌ای با لوگوی قرمز “BRONCO” است.

فورد برونکو فری ویلینگ ۲۰۲۵
نمای جانبی فورد برونکو فری ویلینگ ۲۰۲۵

فری ویلینگ شامل چرخ‌های فولادی با رنگ براق ۱۷ اینچی استاندارد است، در حالی که پکیج اختیاری ساسکواچ (در تصاویر) چرخ‌های ۱۷ اینچی با رنگ براق و لب‌های ماشین‌کاری شده و حفره‌های قرمز را اضافه می‌کند. تمامی SUVهای برونکو فری ویلینگ دارای صندلی‌های منحصر به فرد با ترکیبی از وینیل دریایی و روکش پارچه‌ای هستند.

به همراه بازگشت فری ویلینگ، سقف رنگ‌شده پریمیوم مشکی سایه‌ای نیز در دسترس است، به‌علاوه سقف نرم استاندارد و سقف سخت قابل جابجایی با رنگ‌های تزئینی.

لینک کوتاه نوشته

https://machinemag.ir/?p=33347