ردیف |
شرح خدمات |
دنا |
دنا پلاس دندهای توربو |
دنا پلاس اتوماتیک |
دنا پلاس اتوماتیک توربو |
۱ |
تعمیر کامل موتور |
۸۷,۰۰۰,۰۰۰ |
۹۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۹۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۰۹,۰۰۰,۰۰۰ |
۲ |
تعویض رینگ و یاتاقان و باز و بست سر سیلندر و کارتل |
۷۰,۰۰۰,۰۰ |
۷۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۷۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۷۶,۰۰۰,۰۰۰ |
۳ |
پیاده و سوار کردن موتور و متعلقات جهت شاسی کشی |
۵۰,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۰,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۰,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۰,۰۰۰,۰۰۰ |
۴ |
تعمیر کامل سر سیلندر |
۳۰,۰۰۰,۰۰۰ |
۳۷,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۸,۰۰۰,۰۰۰ |
۳۷,۰۰۰,۰۰۰ |
۵ |
باز و بست منیفولد هوا |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶ |
باز و بست منیفولد دود |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۹,۹۰۰,۰۰۰ |
۹,۹۰۰,۰۰۰ |
۹,۹۰۰,۰۰۰ |
۷ |
تعویض واشر گلویی اگزوز |
۴,۸۰۰,۰۰۰ |
۴,۸۰۰,۰۰۰ |
۴,۸۰۰,۰۰۰ |
۴,۸۰۰,۰۰۰ |
۸ |
تعویض دنده میل سوپاپ CVVT |
۱۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۱۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۱۳,۱۰۰,۰۰۰ |
۹ |
باز و بستن کارتل و تعویض اویل پمپ |
۲۴,۸۰۰,۰۰۰ |
۲۷,۹۰۰,۰۰۰ |
۲۹,۵۰۰,۰۰۰ |
۲۹,۵۰۰,۰۰۰ |
۱۰ |
تعویض اورینگ های پایه فیلتر |
۹,۹۰۰,۰۰۰ |
۹,۹۰۰,۰۰۰ |
۹,۹۰۰,۰۰۰ |
۹,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۱ |
تعویض فشنگی روغن |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۲ |
تعویض شلنگ های بخار روغن |
۴,۵۰۰,۰۰۰ |
۴,۵۰۰,۰۰۰ |
۴,۵۰۰,۰۰۰ |
۴,۵۰۰,۰۰۰ |
۱۳ |
تعویض واشر درب سوپاپ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۱۴ |
سرویس یا تعویض شیر OCV |
۰ |
۰ |
۵,۴۰۰,۰۰۰ |
۵,۴۰۰,۰۰۰ |
۱۵ |
باز و بست اویل ماژول |
۹,۹۰۰,۰۰۰ |
۹,۹۰۰,۰۰۰ |
۹,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۱۶ |
تعویض واتر پمپ و باز و بستن تسمه تایم |
۵,۷۰۰,۰۰۰ |
۵,۴۰۰,۰۰۰ |
۵,۴۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۱۷ |
تعویض تسمه و بلبرینگ تایمینگ |
۹,۲۰۰,۰۰۰ |
۹,۹۰۰,۰۰۰ |
۹,۲۰۰,۰۰۰ |
۹,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۸ |
تعویض تسمه دینام |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۱۹ |
تعویض فولی سر میل لنگ و باز و بست تسمه دینام |
۴,۸۰۰,۰۰۰ |
۴,۸۰۰,۰۰۰ |
۴,۸۰۰,۰۰۰ |
۴,۸۰۰,۰۰۰ |
۲۰ |
تعویض تسمه سفت کن و غلتک ها |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۲۱ |
تعویض کاتالیست |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۷,۸۰۰,۰۰۰ |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۲۲ |
تعویض شمع |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲۳ |
باز و بست متعلقات جهت تعویض انژکتور |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۹,۲۰۰,۰۰۰ |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۹,۲۰۰,۰۰۰ |
۲۴ |
تعویض هوزینگ ترموستات |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۲۵ |
تعویض ترموستات |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۴,۰۰۰,۰۰۰ |
۴,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۶ |
تعویض رادیاتور آب |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲۷ |
تعویض منبع انبساط |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲۸ |
هواگیری و ریختن ضدیخ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۲۹ |
تعویض شیلنگ بالای رادیاتور |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۳۰ |
تعویض شیلنگ پایین رادیاتور |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۳۱ |
تعویض شیلنگ بخاری کوتاه |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۳۲ |
تعویض شیلنگ بخاری بلند |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۳۳ |
تعویض فشنگی آب |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۳۴ |
تعویض پایه دسته موتور راست |
۹,۲۰۰,۰۰۰ |
۹,۲۰۰,۰۰۰ |
۹,۲۰۰,۰۰۰ |
۹,۲۰۰,۰۰۰ |
۳۵ |
تعویض دسته موتور راست |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳۶ |
تعویض دسته موتور چپ (زیر باتری) |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۳۷ |
تعویض دسته موتور پایین و باز و بستن پلوس |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۳۸ |
تعویض باک بنزین |
توافقی |
توافقی |
توافقی |
توافقی |
۳۹ |
تعویض پمپ بنزین |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴۰ |
تعویض فیلتر بنزین |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۴۱ |
تعویض لوله رفت بنزین |
۵,۷۰۰,۰۰۰ |
۵,۷۰۰,۰۰۰ |
۵,۷۰۰,۰۰۰ |
۵,۷۰۰,۰۰۰ |
۴۲ |
تعویض شلنگ برگشت بنزین |
۵,۷۰۰,۰۰۰ |
۵,۷۰۰,۰۰۰ |
۵,۷۰۰,۰۰۰ |
۵,۷۰۰,۰۰۰ |
۴۳ |
تعویض منبع کنیستر |
۴,۸۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۴۴ |
تعمیر کامل گیربکس |
۲۳,۸۰۰,۰۰۰ |
۲۳,۸۰۰,۰۰۰ |
۶۶,۰۰۰,۰۰۰ |
۷۲,۶۰۰,۰۰۰ |
۴۵ |
تعویض دیسک و صفحه و بلبرینگ |
۱۶,۵۰۰,۰۰۰ |
۱۶,۵۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۰ |
۴۶ |
تعویض سیم کلاچ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۰ |
۴۷ |
تعویض کائوچویی پدال کلاچ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۰ |
۴۸ |
تعویض بوش های دوشاخه کلاچ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۰ |
۴۹ |
تعویض قیفی گیربکس |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۰ |
۵۰ |
تعویض لیور دنده داخل اتاق |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۰ |
۵۱ |
تعویض ماهک تقسیم دنده روی رام |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۰ |
۵۲ |
تعویض ماهک دنده هر کدام |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۰ |
۵۳ |
تعویض دنده کیلومتر داخل گیربکس |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۰ |
۵۴ |
تعویض سنسور کیلومتر |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۰ |
۵۵ |
تعویض کاسه نمد ته میل لنگ |
۱۳,۱۰۰,۰۰۰ |
۱۳,۱۰۰,۰۰۰ |
۱۳,۱۰۰,۰۰۰ |
۱۳,۱۰۰,۰۰۰ |
۵۶ |
باز و بستن پلوس راست و تعویض کاسه نمد پلوس |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۷ |
باز و بستن پلوس راست و تعویض بلبرینگ پلوس |
۵,۳۰۰,۰۰۰ |
۵,۳۰۰,۰۰۰ |
۵,۳۰۰,۰۰۰ |
۵,۳۰۰,۰۰۰ |
۵۸ |
باز و بستن پلوس چپ و تعویض کاسه نمد پلوس |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۵۹ |
تعویض سرپلوس یا گردگیر پلوس |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۰ |
تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس راست |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۱ |
تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس چپ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۶۲ |
تعویض رام زیر موتور |
۱۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۱۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۱۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۱۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۶۳ |
تعویض کمک های جلو هر عدد |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۶۴ |
باز و بستن طبق و تعویض بوش هر طرف |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۸۰۰,۰۰۰ |
۶۵ |
تعویض میل موج گیر جلو هر طرف |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۶۶ |
تعویض قرقری فرمان هر طرف |
۱,۸۰۰,۰۰۰ |
۱,۸۰۰,۰۰۰ |
۱,۸۰۰,۰۰۰ |
۱,۸۰۰,۰۰۰ |
۶۷ |
تعویض سیبک فرمان هر طرف |
۱,۳۰۰,۰۰۰ |
۱,۳۰۰,۰۰۰ |
۱,۳۰۰,۰۰۰ |
۱,۳۰۰,۰۰۰ |
۶۸ |
تعویض سیبک زیر کمک هر طرف |
۲,۵۰۰,۰۰۰ |
۲,۵۰۰,۰۰۰ |
۲,۵۰۰,۰۰۰ |
۲,۵۰۰,۰۰۰ |
۶۹ |
تعویض لاستیک های چاکدار موج گیر |
۳,۱۰۰,۰۰۰ |
۳,۱۰۰,۰۰۰ |
۳,۱۰۰,۰۰۰ |
۳,۱۰۰,۰۰۰ |
۷۰ |
تعویض بلبرینگ چرخ جلو و باز و بستن سگدست هر طرف |
۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۷۱ |
باز و بست اکسل جهت تعمیرات |
۱۹,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۹,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۹,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۹,۸۰۰,۰۰۰ |
۷۲ |
میزان فرمان دستی |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۷۳ |
میزان فرمان با دستگاه |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۷۴ |
تعویض کمک عقب هر طرف |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۷۵ |
تعویض توپی چرخ عقب و بلبرینگ هر طرف |
۲,۵۰۰,۰۰۰ |
۲,۵۰۰,۰۰۰ |
۲,۵۰۰,۰۰۰ |
۲,۵۰۰,۰۰۰ |
۷۶ |
تعویض شفت بلبرینگ چرخ عقب هر طرف |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۷۷ |
باز و بستن جعبه فرمان و تعمیر کامل جعبه فرمان |
۱۶,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۶,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۶,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۶,۰۰۰,۰۰۰ |
۷۸ |
تعویض پمپ هیدرولیک |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۷۹ |
تعمیر پمپ هیدرولیک |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۱۱,۴۰۰,۰۰۰ |
۱۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۸۰ |
تعویض منبع هیدرولیک |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۸۱ |
تعویض شلنگ فشار قوی هیدرولیک |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۸۲ |
تعویض شلنگ فشار ضعیف هیدرولیک |
۲,۳۰۰,۰۰۰ |
۲,۳۰۰,۰۰۰ |
۲,۳۰۰,۰۰۰ |
۲,۳۰۰,۰۰۰ |
۸۳ |
تعویض شلنگ هیدرولیک از منبع به جعبه فرمان |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۸۴ |
تعویض پایه دینام |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۸۵ |
تعویض گردگیر فرمان چپ |
۱,۸۰۰,۰۰۰ |
۱,۸۰۰,۰۰۰ |
۱,۸۰۰,۰۰۰ |
۱,۸۰۰,۰۰۰ |
۸۶ |
تعویض گردگیر فرمان راست |
۹,۷۰۰,۰۰۰ |
۹,۷۰۰,۰۰۰ |
۹,۷۰۰,۰۰۰ |
۹,۷۰۰,۰۰۰ |
۸۷ |
تعویض کمک فرمان |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۸۸ |
تعویض لوله های کمک فرمان |
۴,۵۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۸۹ |
تنظیم غربیلک فرمان |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۹۰ |
تعمیر کامل جلوبندی بدون کمک |
۹,۱۰۰,۰۰۰ |
۹,۱۰۰,۰۰۰ |
۹,۱۰۰,۰۰۰ |
۱۱,۰۰۰,۰۰۰ |
۹۱ |
تعویض چهارشاخه فرمان |
۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۹۲ |
باز و بستن تلسکوپی فرمان |
۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۹۳ |
تعویض بوستر و باز و بستن پدال |
۹,۹۰۰,۰۰۰ |
۹,۹۰۰,۰۰۰ |
۹,۹۰۰,۰۰۰ |
۹,۹۰۰,۰۰۰ |
۹۴ |
تعویض موتور ABS و کالیبراسیون |
۱۲,۵۰۰,۰۰۰ |
۱۲,۵۰۰,۰۰۰ |
۱۲,۵۰۰,۰۰۰ |
۱۲,۵۰۰,۰۰۰ |
۹۵ |
تعویض سنسور ABS چرخ جلو هر طرف |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۹۶ |
تعویض پمپ ترمز |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۹۷ |
تعویض کالیپر چرخ جلو هر طرف |
۲,۹۰۰,۰۰۰ |
۲,۹۰۰,۰۰۰ |
۲,۹۰۰,۰۰۰ |
۲,۹۰۰,۰۰۰ |
۹۸ |
تعویض دیسک چرخ جلو دو طرف |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۹۹ |
تعویض شلنگ ترمز جلو هر طرف |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۰۰ |
تعویض لنت جلو دو طرف |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۱۰۱ |
بازدید لنت چهار چرخ و رگلاژ ترمز دستی |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۰۲ |
تعویض سنسور ABS چرخ عقب |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱۰۳ |
تعویض کالیپر چرخ عقب |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۱۰۴ |
تعویض دیسک چرخ عقب دو طرف |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۰۵ |
تعویض سیلندر ترمز چرخ عقب هر طرف |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۰۶ |
تعویض شلنگ ترمز عقب |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۱۰۷ |
تعویض لنت عقب دیسکی دو طرف |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۰۸ |
تعویض سیم ترمز دستی راست |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۰۹ |
تعویض سیم ترمز دستی چپ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۱۰ |
تعویض سیم ترمز دستی بلند |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۱۱ |
تعویض تفنگی ترمز دستی |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
source