| ردیف |
شرح خدمات |
سمند |
سمند دوگانه |
سمند EF7 |
| ۱ |
تعمیر کامل موتور |
۶۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۷,۰۰۰,۰۰۰ |
۸۴,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۲ |
تعویض رینگ و یاتاقان و باز و بست سر سیلندر و کارتل |
۴۸,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۰,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۲,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۳ |
پیاده و سوار کردن موتور و متعلقات جهت شاسی کشی |
۲۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۴۸,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۴ |
تعمیر کامل سر سیلندر |
۱۷,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۹,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۸,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۵ |
باز و بست منیفولد هوا |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۶ |
باز و بست منیفولد دود |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۷ |
تعویض واشر گلویی اگزوز |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۴,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۸ |
تعویض دنده میل سوپاپ CVVT |
۰ |
۰ |
۱۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۹ |
باز و بستن کارتل و تعویض اویل پمپ |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۲۴,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰ |
تعویض اورینگ های پایه فیلتر |
۰ |
۰ |
۹,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۱۱ |
تعویض فشنگی روغن |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۱۲ |
تعویض شلنگ های بخار روغن |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۰ |
| ۱۳ |
تعویض واشر درب سوپاپ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۱۴ |
فیلرگیری یا شیم بندی سوپاپ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۰ |
| ۱۵ |
باز و بست اویل ماژول |
۰ |
۰ |
۹,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۱۶ |
تعویض واتر پمپ و باز و بستن تسمه تایم |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۵,۷۰۰,۰۰۰ |
۵,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۱۷ |
تعویض تسمه و بلبرینگ تایمینگ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۸۰۰,۰۰۰ |
۹,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۱۸ |
تعویض تسمه دینام |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۱۹ |
تعویض فولی سر میلنگ و باز و بست تسمه دینام |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۴,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۲۰ |
تعویض تسمه سفت کن و غلتک ها |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۲۱ |
تعویض کاتالیست |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۲۲ |
تعویض شمع |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۲۳ |
باز و بست متعلقات جهت تعویض انژکتور |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۸,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۲۴ |
تعویض هوزینگ ترموستات |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۲۵ |
تعویض ترموستات |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۲۶ |
تعویض رادیاتور آب |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۲۷ |
هواگیری و ریختن ضدیخ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۲۸ |
تعویض شیلنگ بالای رادیاتور |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۲۹ |
تعویض شیلنگ پایین رادیاتور |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۳۰ |
تعویض شیلنگ بخاری کوتاه |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۳۱ |
تعویض شیلنگ بخاری بلند |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۳۲ |
تعویض سه راهی آب پشت موتور |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۰ |
| ۳۳ |
تعویض فشنگی آب |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۳۴ |
تعویض پایه دسته موتور راست |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۹,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۳۵ |
تعویض دسته موتور راست |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۳۶ |
تعویض دسته موتور چپ (زیر باتری) |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۳۷ |
تعویض دسته موتور پایین و باز و بستن پلوس |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۳۸ |
تعویض باک بنزین |
توافقی |
توافقی |
توافقی |
| ۳۹ |
تعویض پمپ بنزین |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۴۰ |
تعویض فیلتر بنزین |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۴۱ |
تعویض لوله رفت بنزین |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۵,۷۰۰,۰۰۰ |
| ۴۲ |
تعویض شلنگ برگشت بنزین |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۴۳ |
تعویض منبع کنیستر |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۴,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۴۴ |
تعمیر کامل گیربکس |
۲۰,۲۰۰,۰۰۰ |
۲۰,۲۰۰,۰۰۰ |
۲۲,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۴۵ |
تعویض دیسک و صفحه و بلبرینگ |
۱۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۵,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۴۶ |
تعویض سیم کلاچ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۴۷ |
تعویض کائوچویی پدال کلاچ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۴۸ |
تعویض بوش های دوشاخه کلاچ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۴۹ |
تعویض قیفی گیربکس |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۵۰ |
تعویض لیور دنده داخل اتاق |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۵۱ |
تعویض ماهک تقسیم دنده روی رام |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۵۲ |
تعویض ماهک دنده هر کدام |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۵۳ |
تعویض دنده کیلومتر داخل گیربکس |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۵۴ |
تعویض سنسور کیلومتر |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۵۵ |
تعویض کاسه نمد ته میل لنگ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۵۶ |
باز و بستن پلوس راست و تعویض کاسه نمد پلوس |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۵۷ |
باز و بستن پلوس راست و تعویض بلبرینگ پلوس |
۵,۳۰۰,۰۰۰ |
۵,۳۰۰,۰۰۰ |
۵,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۵۸ |
باز و بستن پلوس چپ و تعویض کاسه نمد پلوس |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۵۹ |
تعویض سرپلوس یا گردگیر پلوس |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۶۰ |
تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس راست |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۶۱ |
تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس چپ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۶۲ |
تعویض رام زیر موتور |
۱۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۵,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۶۳ |
تعویض کمک های جلو هر عدد |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۶۴ |
باز و بستن طبق و تعویض بوش هر طرف |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۶۵ |
تعویض میل موج گیر جلو هر طرف |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۶۶ |
تعویض قرقری فرمان هر طرف |
۱,۸۰۰,۰۰۰ |
۱,۸۰۰,۰۰۰ |
۱,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۶۷ |
تعویض سیبک فرمان هر طرف |
۱,۳۰۰,۰۰۰ |
۱,۳۰۰,۰۰۰ |
۱,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۶۸ |
تعویض لاستیک های چاکدار موج گیر |
۳,۱۰۰,۰۰۰ |
۳,۱۰۰,۰۰۰ |
۳,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۶۹ |
تعویض بلبرینگ چرخ جلو و باز و بستن سگدست هر طرف |
۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۷۰ |
باز و بست اکسل جهت تعمیرات |
۱۹,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۹,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۹,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۷۱ |
میزان فرمان دستی |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۷۲ |
میزان فرمان با دستگاه |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۷۳ |
تعویض کمک عقب هر طرف |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۷۴ |
تعویض توپی چرخ عقب و بلبرینگ هر طرف |
۲,۵۰۰,۰۰۰ |
۲,۵۰۰,۰۰۰ |
۲,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۷۵ |
تعویض شفت بلبرینگ چرخ عقب هر طرف |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۷۶ |
باز و بستن جعبه فرمان و تعمیر کامل جعبه فرمان |
۱۶,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۶,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۶,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۷۷ |
تعویض پمپ هیدرولیک |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۷۸ |
تعمیر پمپ هیدرولیک |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۷۹ |
تعویض منبع هیدرولیک |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۸۰ |
تعویض شلنگ فشار قوی هیدرولیک |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۸۱ |
تعویض شلنگ فشار ضعیف هیدرولیک |
۲,۳۰۰,۰۰۰ |
۲,۳۰۰,۰۰۰ |
۲,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۸۲ |
تعویض شلنگ هیدرولیک از منبع به جعبه فرمان |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۸۳ |
تعویض پایه دینام |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۸۴ |
تعویض گردگیر فرمان چپ |
۱,۸۰۰,۰۰۰ |
۱,۸۰۰,۰۰۰ |
۱,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۸۵ |
تعویض گردگیر فرمان راست |
۹,۷۰۰,۰۰۰ |
۹,۷۰۰,۰۰۰ |
۹,۷۰۰,۰۰۰ |
| ۸۶ |
تعویض کمک فرمان |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۸۷ |
تعویض لوله های کمک فرمان |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۴,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۸۸ |
تنظیم غربیلک فرمان |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
| ۸۹ |
تعمیر کامل جلوبندی بدون کمک |
۹,۱۰۰,۰۰۰ |
۹,۱۰۰,۰۰۰ |
۹,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۹۰ |
تعویض چهارشاخه فرمان |
۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۴,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۹۱ |
باز و بستن تلسکوپی فرمان |
۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۵,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۹۲ |
تعویض بوستر و باز و بستن پدال |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۹۳ |
تعویض موتور ABS و کالیبراسیون |
۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۷,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۹۴ |
تعویض سنسور ABS چرخ جلو هر طرف |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۹۵ |
تعویض پمپ ترمز |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۹۶ |
تعویض کالیپر چرخ جلو هر طرف |
۲,۹۰۰,۰۰۰ |
۲,۹۰۰,۰۰۰ |
۲,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۹۷ |
تعویض دیسک چرخ جلو دو طرف |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۹۸ |
تعویض شلنگ ترمز جلو هر طرف |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۹۹ |
تعویض لنت جلو دو طرف |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۰ |
بازدید لنت چهار چرخ و رگلاژ ترمز دستی |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۱ |
تعویض سنسور ABS چرخ عقب |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۲ |
تعویض کاسه چرخ عقب دو طرف |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۳ |
تعویض سیلندر ترمز چرخ عقب هر طرف |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۴ |
تعویض شلنگ ترمز عقب |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۵ |
تعویض لنت عقب کاسه ای دو طرف |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۶ |
تعویض سیم ترمز دستی راست |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۷ |
تعویض سیم ترمز دستی چپ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۸ |
تعویض سیم ترمز دستی بلند |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
|
۱۰۹
|
تعویض تفنگی ترمز دستی |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |