ردیف |
شرح خدمات |
سمند |
سمند دوگانه |
سمند EF7 |
۱ |
تعمیر کامل موتور |
۶۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۷,۰۰۰,۰۰۰ |
۸۴,۰۰۰,۰۰۰ |
۲ |
تعویض رینگ و یاتاقان و باز و بست سر سیلندر و کارتل |
۴۸,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۰,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۳ |
پیاده و سوار کردن موتور و متعلقات جهت شاسی کشی |
۲۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۴۸,۰۰۰,۰۰۰ |
۴ |
تعمیر کامل سر سیلندر |
۱۷,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۹,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۸,۰۰۰,۰۰۰ |
۵ |
باز و بست منیفولد هوا |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۶ |
باز و بست منیفولد دود |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۷ |
تعویض واشر گلویی اگزوز |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۴,۸۰۰,۰۰۰ |
۸ |
تعویض دنده میل سوپاپ CVVT |
۰ |
۰ |
۱۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۹ |
باز و بستن کارتل و تعویض اویل پمپ |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۲۴,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۰ |
تعویض اورینگ های پایه فیلتر |
۰ |
۰ |
۹,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۱ |
تعویض فشنگی روغن |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۱۲ |
تعویض شلنگ های بخار روغن |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۱۳ |
تعویض واشر درب سوپاپ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۴ |
فیلرگیری یا شیم بندی سوپاپ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۱۵ |
باز و بست اویل ماژول |
۰ |
۰ |
۹,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۶ |
تعویض واتر پمپ و باز و بستن تسمه تایم |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۵,۷۰۰,۰۰۰ |
۵,۴۰۰,۰۰۰ |
۱۷ |
تعویض تسمه و بلبرینگ تایمینگ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۸۰۰,۰۰۰ |
۹,۲۰۰,۰۰۰ |
۱۸ |
تعویض تسمه دینام |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۱۹ |
تعویض فولی سر میلنگ و باز و بست تسمه دینام |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۴,۸۰۰,۰۰۰ |
۲۰ |
تعویض تسمه سفت کن و غلتک ها |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۲۱ |
تعویض کاتالیست |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۲۲ |
تعویض شمع |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲۳ |
باز و بست متعلقات جهت تعویض انژکتور |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۸,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۴ |
تعویض هوزینگ ترموستات |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۲۵ |
تعویض ترموستات |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۶ |
تعویض رادیاتور آب |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۲۷ |
هواگیری و ریختن ضدیخ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۲۸ |
تعویض شیلنگ بالای رادیاتور |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲۹ |
تعویض شیلنگ پایین رادیاتور |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۳۰ |
تعویض شیلنگ بخاری کوتاه |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۳۱ |
تعویض شیلنگ بخاری بلند |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۳۲ |
تعویض سه راهی آب پشت موتور |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۳۳ |
تعویض فشنگی آب |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۳۴ |
تعویض پایه دسته موتور راست |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۹,۲۰۰,۰۰۰ |
۳۵ |
تعویض دسته موتور راست |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳۶ |
تعویض دسته موتور چپ (زیر باتری) |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۳۷ |
تعویض دسته موتور پایین و باز و بستن پلوس |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۳۸ |
تعویض باک بنزین |
توافقی |
توافقی |
توافقی |
۳۹ |
تعویض پمپ بنزین |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴۰ |
تعویض فیلتر بنزین |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۴۱ |
تعویض لوله رفت بنزین |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۵,۷۰۰,۰۰۰ |
۴۲ |
تعویض شلنگ برگشت بنزین |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۴۳ |
تعویض منبع کنیستر |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۴,۸۰۰,۰۰۰ |
۴۴ |
تعمیر کامل گیربکس |
۲۰,۲۰۰,۰۰۰ |
۲۰,۲۰۰,۰۰۰ |
۲۲,۹۰۰,۰۰۰ |
۴۵ |
تعویض دیسک و صفحه و بلبرینگ |
۱۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۵,۶۰۰,۰۰۰ |
۴۶ |
تعویض سیم کلاچ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۴۷ |
تعویض کائوچویی پدال کلاچ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴۸ |
تعویض بوش های دوشاخه کلاچ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۴۹ |
تعویض قیفی گیربکس |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۵۰ |
تعویض لیور دنده داخل اتاق |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۵۱ |
تعویض ماهک تقسیم دنده روی رام |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۵۲ |
تعویض ماهک دنده هر کدام |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۵۳ |
تعویض دنده کیلومتر داخل گیربکس |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵۴ |
تعویض سنسور کیلومتر |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۵۵ |
تعویض کاسه نمد ته میل لنگ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۵۶ |
باز و بستن پلوس راست و تعویض کاسه نمد پلوس |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۷ |
باز و بستن پلوس راست و تعویض بلبرینگ پلوس |
۵,۳۰۰,۰۰۰ |
۵,۳۰۰,۰۰۰ |
۵,۳۰۰,۰۰۰ |
۵۸ |
باز و بستن پلوس چپ و تعویض کاسه نمد پلوس |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۵۹ |
تعویض سرپلوس یا گردگیر پلوس |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۰ |
تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس راست |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۱ |
تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس چپ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۶۲ |
تعویض رام زیر موتور |
۱۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۶۳ |
تعویض کمک های جلو هر عدد |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۶۴ |
باز و بستن طبق و تعویض بوش هر طرف |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۶۵ |
تعویض میل موج گیر جلو هر طرف |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۶۶ |
تعویض قرقری فرمان هر طرف |
۱,۸۰۰,۰۰۰ |
۱,۸۰۰,۰۰۰ |
۱,۸۰۰,۰۰۰ |
۶۷ |
تعویض سیبک فرمان هر طرف |
۱,۳۰۰,۰۰۰ |
۱,۳۰۰,۰۰۰ |
۱,۳۰۰,۰۰۰ |
۶۸ |
تعویض لاستیک های چاکدار موج گیر |
۳,۱۰۰,۰۰۰ |
۳,۱۰۰,۰۰۰ |
۳,۱۰۰,۰۰۰ |
۶۹ |
تعویض بلبرینگ چرخ جلو و باز و بستن سگدست هر طرف |
۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۷۰ |
باز و بست اکسل جهت تعمیرات |
۱۹,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۹,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۹,۸۰۰,۰۰۰ |
۷۱ |
میزان فرمان دستی |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۷۲ |
میزان فرمان با دستگاه |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۷۳ |
تعویض کمک عقب هر طرف |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۷۴ |
تعویض توپی چرخ عقب و بلبرینگ هر طرف |
۲,۵۰۰,۰۰۰ |
۲,۵۰۰,۰۰۰ |
۲,۵۰۰,۰۰۰ |
۷۵ |
تعویض شفت بلبرینگ چرخ عقب هر طرف |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۷۶ |
باز و بستن جعبه فرمان و تعمیر کامل جعبه فرمان |
۱۶,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۶,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۶,۰۰۰,۰۰۰ |
۷۷ |
تعویض پمپ هیدرولیک |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۷۸ |
تعمیر پمپ هیدرولیک |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۷۹ |
تعویض منبع هیدرولیک |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۸۰ |
تعویض شلنگ فشار قوی هیدرولیک |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۸۱ |
تعویض شلنگ فشار ضعیف هیدرولیک |
۲,۳۰۰,۰۰۰ |
۲,۳۰۰,۰۰۰ |
۲,۳۰۰,۰۰۰ |
۸۲ |
تعویض شلنگ هیدرولیک از منبع به جعبه فرمان |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۸۳ |
تعویض پایه دینام |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۸۴ |
تعویض گردگیر فرمان چپ |
۱,۸۰۰,۰۰۰ |
۱,۸۰۰,۰۰۰ |
۱,۸۰۰,۰۰۰ |
۸۵ |
تعویض گردگیر فرمان راست |
۹,۷۰۰,۰۰۰ |
۹,۷۰۰,۰۰۰ |
۹,۷۰۰,۰۰۰ |
۸۶ |
تعویض کمک فرمان |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۸۷ |
تعویض لوله های کمک فرمان |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۴,۵۰۰,۰۰۰ |
۸۸ |
تنظیم غربیلک فرمان |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۸۹ |
تعمیر کامل جلوبندی بدون کمک |
۹,۱۰۰,۰۰۰ |
۹,۱۰۰,۰۰۰ |
۹,۱۰۰,۰۰۰ |
۹۰ |
تعویض چهارشاخه فرمان |
۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۹۱ |
باز و بستن تلسکوپی فرمان |
۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۹۲ |
تعویض بوستر و باز و بستن پدال |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۹۳ |
تعویض موتور ABS و کالیبراسیون |
۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۹۴ |
تعویض سنسور ABS چرخ جلو هر طرف |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۹۵ |
تعویض پمپ ترمز |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۹۶ |
تعویض کالیپر چرخ جلو هر طرف |
۲,۹۰۰,۰۰۰ |
۲,۹۰۰,۰۰۰ |
۲,۹۰۰,۰۰۰ |
۹۷ |
تعویض دیسک چرخ جلو دو طرف |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۹۸ |
تعویض شلنگ ترمز جلو هر طرف |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۹۹ |
تعویض لنت جلو دو طرف |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۱۰۰ |
بازدید لنت چهار چرخ و رگلاژ ترمز دستی |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۰۱ |
تعویض سنسور ABS چرخ عقب |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۱۰۲ |
تعویض کاسه چرخ عقب دو طرف |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۰۳ |
تعویض سیلندر ترمز چرخ عقب هر طرف |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۰۴ |
تعویض شلنگ ترمز عقب |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۱۰۵ |
تعویض لنت عقب کاسه ای دو طرف |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۰۶ |
تعویض سیم ترمز دستی راست |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۰۷ |
تعویض سیم ترمز دستی چپ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۰۸ |
تعویض سیم ترمز دستی بلند |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۰۹
|
تعویض تفنگی ترمز دستی |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |