منتشر شده در 26 مهر 1403 ساعت 12:44


شرایط پیش فروش ری را ویژه طرح مادران اعلام شد - مهر 1403

ری را محصول جدید ایران خودرو است که ثبت نام آن چند وقت پیش برگزار شد و اکنون اطلاعیه واریز وجه آن برای طرح مادران اعلام شده است.

ری را اولین کراس اوور ملی ایران خودرو است که چندی پیش ثبت نام آن آغاز شد که طرح ثبت نام آن حواشی بسیار زیادی را با خود به همراه داشت و افراد زیادی برای این خودرو در خواست داده بودند. اکنون بعد از گذشت مدتی اطلاعیه ای از طرف شرکت ایران خودرو مبنی بر شرایط پیش فروش و واریز پیش پرداخت این خودرو برای طرح مادران اعلام شده است.

بر اساس این اطلاعیه، کسانی در که در طرح قرعه کشی ایران خودرو ویژه مادران شرکت کرده اند و در این طرح پیش فروش آن برنده شده اند و موعد تحویل آن بهمن و اسفند ماه ۱۴۰۳ اعلام شده است، می بایست مبلغ ۵,۶۵۰,۷۳۷,۰۰۰ ریال را به عنوان پیش پرداخت واریز نمایند که این مبلغ ۵۰ درصد مبلغ نهایی فعلی ری را است.

طبق گزارش رسانه آخرین خودرو، شرایط پیش فروش ری را ویژه طرح مادران با اولویت های بهمن و اسفند ماه ۱۴۰۳ از تاریخ ۲۶ مهرماه ۱۴۰۳ آغاز شده و تا پایان روز ۵ آبان ماه ۱۴۰۳ ادامه می یابد. متقاضیان این طرح می بایست طی این ۱۰ روز از طریق وبسایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.

شرایط پیش فروش ری را ویژه طرح مادران

شرایط پیش فروش ری را ویژه طرح مادران اعلام شد - مهر 1403

در ادامه نگاهی به مشخصات و امکانات ری را خواهیم داشت.

ویدیوی تست و بررسی ری را

کراس اوور ملی ایران خودرو در حالت فول آپشن مجهز به پیشرانه TC7 یا همان EFP است. این پیشرانه ، یک پیشرانه ۱.۶۵ لیتری توربو شارژ است که می تواند نهایت قدرت ۱۶۰ اسب بخار و گشتاور نهایی ۲۴۰ نیوتن متر را تولید و از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل کند. 

شرایط پیش فروش ری را ویژه طرح مادران اعلام شد - مهر 1403

از جمله امکانات ایمنی و رفاهی به کار رفته در ریرا می توانیم به ؛ ۴ کیسه هوا (سرنشینان جلو و جانبی)، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، سیستم شروع حرکت در سربالایی ، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، اتوهلد، ترمز پارک برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک جلو و عقب، نمایشگر ۱۲ اینچی لمسی مالتی مدیا، کروز کنترل و محدود کننده سرعت ،ترمز های دیسکی، سیستم کمکی ترمز ، سیستم پایش فشار باد لاستیک، آینه های جانبی برقی ، گرمکن صندلی های ردیف جلو، چراغ روشنایی روز، نور پردازی داخلی، سنسور نور ، سنسور باران و…. اشاره کنیم.

source

توسط autokhabari.ir