سبد محصولات مدل ۲۰۲۵ مرسدس ای ام جی از جمله C43 و SL43 با برخی تغییرات در تجهیزات و قوای محرکه معرفی شده‌اند.


مرسدس بنز آماده عرضه محصولات ۲۰۲۵ خود در آمریکا می‌شود و به همین منظور برخی تغییرات را در آن‌ها اعمال کرده است. با اینکه خانواده AMG از C کلاس به تازگی در بازار حضور یافته‌اند اما آن‌ها نیز به‌روز شده‌اند و مدل‌های C43 و C63 هم‌اکنون از نسل سوم سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX مرسدس بنز و کیسه هوای مرکزی بین صندلی‌های جلو سود می‌برند. مهم‌تر اینکه هر دو خودرو در بخش سخت‌افزاری نیز ارتقا یافته‌اند.

اکستریم VX اکستریم VX

مرسدس ای ام جی C43 مدل ۲۰۲۵ به نسخه پرتوان‌تر از پیشرانه ۲ لیتری توربو مجهز شده و این پیشرانه ۴ سیلندر هم‌اکنون ۴۱۶ اسب بخار قدرت تولید می‌کند که ۱۴ واحد بیشتر از قبل است. البته گشتاور پیشرانه بدون تغییر و برابر با ۵۰۰ نیوتون متر باقی مانده است. نسخه قبلی C43 در عرض ۴.۶ ثانیه از سکون به تندی ۹۶ کیلومتر در ساعت می‌رسید اما این رقم هم‌اکنون به ۴.۳ ثانیه رسیده است. درصورتی‌که مدل فول C63 S را انتخاب کنید امکان سفارش ترمزهای سرامیک کامپوزیت برای فراهم ساختن قدرت توقف بیشتر وجود خواهد داشت.

طرفداران مرسدس بنز از شنیدن این خبر که E کلاس را نیز می‌توان به‌صورت دیفرانسیل عقب سفارش داد خوشحال خواهند شد. این مدل از E کلاس رقیبی برای بی ام و ۵۳۰i است اما آئودی A6 فقط با سیستم کواترو عرضه می‌شود. مرسدس بنز E350 از همان پیشرانه ۲ لیتری توربوی مدل چهار چرخ محرک استفاده می‌کند و ۲۵۵ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتون متر گشتاور دارد. نکته جالب اینکه صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۶.۱ ثانیه‌ای E350 دیفرانسیل عقب مشابه برادر چهار چرخ محرک است. همچنین این مدل قیمت حدود ۶۴ هزار دلاری داشته و ۲۵۰۰ دلار ارزان‌تر است. البته بهای مرسدس E350 نسبت به ۵۳۰i حدود ۴ هزار دلار بیشتر است.

اما C43 تنها محصول ای ام جی نیست که در مدل ۲۰۲۵ خود قدرت بیشتری دارد زیرا بازوی پرفورمنس مرسدس بنز مدل SL43 را نیز ارتقا داده است. پیشرانه ۴ سیلندر این خودرو هم‌اکنون ۴۱۶ اسب بخار قدرت تولید کرده و بنابراین ۴۱ اسب بخار قوی‌تر از مدل سال قبل است. گشتاور پیشرانه هم با بهبود ۲۰ واحدی به ۵۰۰ نیوتون متر می‌رسد. همین قدرت بیشتر باعث شده SL43 مدل ۲۰۲۵ صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۶ ثانیه‌ای داشته باشد که دو دهم ثانیه بهتر از سال قبل است. امیدوار بودیم CLE 63 نیز در مدل ۲۰۲۵ عرضه می‌شد اما خبری از آن نیست هرچند شایعاتی درباره بازگشت پیشرانه ۸ سیلندر آن وجود دارد. در همین اثنا مدل CL 53 کابریوله نیز با پیشرانه ۶ سیلندر به این خانواده اضافه شده است. علاوه بر این ژرمن‌ها اخیراً تیزری از نسل جدید CLA را منتشر کرده‌اند اما نسل فعلی آن در مدل سال ۲۰۲۵ نیز راهی بازار خواهد شد و سپس جای خود را به نسل جدید خواهد داد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۴ رای

source

توسط autokhabari.ir