برخی‌ها کوروت‌های شورولت را هایپرکارهای واقعی نمی‌دانند اما اکنون این موضوع به حقیقت متفاوتی تبدیل شده است. در جدیدترین اتفاق، نسل جدید کوروت ZR1 موفق شد در پیست High Speed ​​Oval پاپنبورگ در آلمان، به سرعت 372 کیلومتر برساعت برسد. سرعتی که  تاکنون هیچ کوروتی به آن نرسیده بود!

این رکورد یک شوک برای افرادی است که تاکنون کوروت کمپانی شورولت را هایپرکار نمی‌دانستند و به قدرت آن باور نداشتند. در واقع، این سرعت آن را فراتر از خودروهایی چون گوردن موری  T.50 و پاگانی اوتوپیا قرار می‌دهد!

مارک رویس، مدیرعامل جنرال موتورز، پشت فرمان کوروت ZR1 نسل جدید نشست و توانست با این ابراتومبیل به چنین سقف سرعتی دست یابد. البته او ویدئو را در ریلز اینستاگرام خود منتشر کرد و در این بین جف گوردون نیز به او پیوست. جف گوردون قهرمان چهار دوره نسکار است و افتخارات بسیاری در مسابقات اتومبیرانی نسکار امریکا بدست آورده!

1.webp

مهندسان شورولت حتی یک حالت منحصر به فرد “Top Speed ​​Mode” را برای استفاده در جاده‌های خاص ایجاد کردند که سیستم تعلیق و دیگر ویژگی های خودرو را تنظیم می کند تا در صورت نیاز سرعت بالاتری را همانند این تست تجربه کند. این خودرو همچنین به لاستیک‌های میشلن پایلوت اسپورت 4S مجهز شده و بال عقب آن با جایگزینی کوچک‌تربا آیرودینامیک بهتر تعویض شده است.

آیا دو خودرو رقیب یعنی T.50 یا Utopia می توانند از ZR1 پرتوان پیشی گیرند؟

source

توسط autokhabari.ir