مشاهده در یوتیوب

هوندا HR-V یکی از خودروهای جدیدی است که در دور جدید واردات با آذریوردسال به ایران می آید و ما نگاهی به این شاسی بلند ژاپنی جدید داشته ایم.

هوندا HR-V یکی از خودروهای جدید در دور جدید واردات است که توسط شرکت آذریوردسال در سامانه خودروهای وارداتی عرضه شد. آذریوردسال در قدم اول واردات هوندا سیتی را انجام داد و پس از آن مدل های CR-V، کراس اوور ZR-V و HR-V را به سبد محصولات خود اضافه کرد. به تازگی هم مدل های سیویک معمولی، سیویک تایپ R و آکورد هیبرید به وارداتی های این شرکت اضافه شده اند تا سبد هوندا در ایران کامل تر شود. در بین این خودروها دو مدل HR-V، سیتی و سیویک معمولی خودروهایی هستند که در سامانه عرضه عادی به فروش می رسند و ما در این مطلب نگاهی به هوندا HR-V، شاسی بلند ژاپنی و وارداتی جدید بازار خواهیم داشت.

ملاقات با شاسی بلند ژاپنی و وارداتی ؛ هوندا HR-V چه مشخصاتی دارد؟

مشخصات فنی شاسی بلند ژاپنی و وارداتی

قوای محرکه این خودرو را یک سیستم هیبرید بصورت ترکیبی از یک پیشرانه برقی و یک پیشرانه بنزینی تشکیل می دهد. پیشرانه بنزینی یک موتور ۱.۵ لیتر تنفس طبیعی است که توان تولید نهایت قدرت ۱۰۶ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۳۱ نیوتن متر را دارد. پیشرانه برقی هم خروجی های فنی ۱۳۱ اسب بخار و ۲۵۳ نیوتن متر را دارد و این دو موتور بصورت ترکیبی یه همراه گیربکس E-CVT در سیستم هیبرید طوری عمل می کنند که این کراس اوور در حدود ۱۰.۵ ثانیه شتابگیری صفر تا صد را انجام می دهد.

ملاقات با شاسی بلند ژاپنی و وارداتی ؛ هوندا HR-V چه مشخصاتی دارد؟

نکته مهم در مورد این شاسی بلند ژاپنی و وارداتی بازار این است که سیستم هیبرید باعث می شود تا مصرف سوخت در حدود ۵.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر باشد که عدد بسیار راضی کننده ای است.

کابین و امکانات هوندا HR-V

در داخل کابین طراحی تا جای ممکن ساده و البته جذاب است. بر خلاف آنچه در بسیاری از خودروهای جدید می بینیم، در هوندا HR-V دکمه های فیزیکی حذف نشده اند و ارگونومی کابین بسیار راضی کننده است. متریال کابین بسیار با کیفیت است و می توان حدس زد که دوام قطعات کابین به دلیل اصالت ژاپنی این خودرو بالا باشد.

ملاقات با شاسی بلند ژاپنی و وارداتی ؛ هوندا HR-V چه مشخصاتی دارد؟

در این شاسی بلند ژاپنی و وارداتی امکانات هم تا جای ممکن کامل است و در این خودرو امکاناتی نظیر شش کیسه هوا (جلو، جانبی و پرده‌ای)، پایش فشار تایرها ترمز کمکی، کنترل پایداری، کنترل شروع حرکت در شیب، ترمز اضطراری، کروز کنترل هوشمند، استارت دکمه‌ای و ورود بدون کلید، ترمز پارک برقی، شیفتر دنده پشت فرمان، گرم‌کن صندلی‌های جلو، رادار هشدار تصادف از جلو، سیستم تشخیص نقطه کور، رادار حرکت بین خطوط، رادار تابلوخوان، تهویه مطبوع اتوماتیک، سه حالت رانندگی، پشت آمپر دیجیتال، نمایشگر لمسی مالتی‌مدیا، نور بالا خودکار و … را می بینیم.

نوشته ملاقات با شاسی بلند ژاپنی و وارداتی ؛ هوندا HR-V چه مشخصاتی دارد؟ اولین بار در آخرین خودرو. پدیدار شد.

source

توسط autokhabari.ir