منتشر شده در ۳۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰

آغاز دومین مرحله فروش خودروهای ام جی در سامانه یکپارچه

دومین مرحله از فروش محصولات ام جی در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی آغاز شد. بر این اساس، فردا موتورز به‌ عنوان نماینده رسمی MG در ایران، دو خودرو MG GT  و MG5 را در سامانه یکپارچه عرضه کرده است.

پس از استقبال خریداران در اولین عرضه محصولات ام جی در سامانه یکپارچه، این دومین فروش سامانه‌ای محصولات ام جی است. خریداران محصولات ام جی از ۲ آبان ماه فرصت دارند با مراجعه به وبسایت سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی نسبت به انتخاب محصول مورد نظر خود اقدام کنند.

در دومین مرحله از فروش محصولات ام جی در سامانه یکپارچه، دو سدان MG GT و MG5 عرضه شده‌اند. مدل MG5به‌عنوان یک سدان متناسب با نیازمندی‌های خانواده و ایمن، با امکاناتی نظیر سیستم‌های ترمز EBA + BA + CBC + EBD وABS، ایربگ‌ های جلو، جانبی و پرده‌ای و دوربین ۳۶۰ درجه عرضه می‌شود. در کنار این محصول، خودرو MG GT نیز به عنوان یک سدان اسپرت و با مشخصاتی نظیر ۱۷۳ اسب بخار قدرت، ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور، سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم هشدار تغییر خط، سیستم پایداری ESP و دوربین ۳۶۰ درجه به فروش رسید.

به این ترتیب فردا موتورز توانسته با عرضه این دو محصول، ترکیبی از نیازهای خانواده‌ها و خریداران جوان را پوشش دهد. در کنار سطح مناسب امکانات رفاهی و ایمنی، نشان با اصالت MG و البته کیفیت بالای ساخت، یکی دیگر از ویژگی‌های محصولات عرضه شده، تنوع بالای رنگ در آن‌ها است. به این ترتیب خریداران حق انتخاب گسترده‌ای خواهند داشت.

با توجه به ورود خودروهای ام جی به گمرک سلفچگان، تحویل سری نخست ثبت نام سامانه‌ای محصولات ام جی به زودی آغاز می‌شود و در آینده نزدیک شاهد حضور این خودروها در خیابان‌ها خواهیم بود. علاقه‌مندان به خرید محصولات ام جی از روز ۲ آبان ماه فرصت دارند با مراجعه به وبسایت saleauto.ir نسبت به ثبت نام این خودروها اقدام کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات ام جی، می‌توانید به وبسایت رسمی ام جی در ایران مراجعه کنید.

source

توسط autokhabari.ir