منتشر شده در 02 آبان 1403 ساعت 12:18


ثبت نام میتسوبیشی اوتلندر

با به روز رسانی سامانه خودروهای وارداتی، خودروهای جدید به دور جدید عرضه اضافه شدند و میتسوبیشی اوتلندر یکی از خودروهای جدید در این نوبت است که ثبت نام برای آن آغاز شده است.

خرداد ماه و در نمایشگاه شیراز بود که آرین موتور از میتسوبیشی جدید پرده برداشت و پس از آن عرضه آن در سامانه خودروهای وارداتی انجام شد. حالا در دور جدید عرضه، ای کراس اوور ژاپنی باز هم به جمع خودروها اضافه شده و متقاضیان خودروهای وارداتی می توانند این خودرو را در اولویت های خرید خود قرار دهند. متقاضیان از روز سه شنبه ۲۴ مهر تا روز شنبه ۵ آبان فرصت دارند تا یکی از حساب‌های خود را به نام خودرو وارداتی وکالتی و مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان مسدود نمایند. سپس از روز ‌چهارشنبه ۲ آبان ماه تا روز دوشنبه ۷ آبان ماه می‌توانند ثبت‌ نام انجام داده و پنج اولویت از سبد محصولات اعلامی انتخاب نمایند.

ثبت نام میتسوبیشی اوتلندر در سامانه وارداتی

در فروش پیش رو قیمت اوتلندر جدید ۲ میلیارد و ۶۹۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است و موعد تحویل هم ۳۰ روزه محاسبه می شود. مدل خودروهای این عرضه ۲۰۲۳ خواهد بود و سود تاخیر ۱۲ درصد بصورت سالیانه محاسبه می شود.

مشخصات میتسوبیشی اوتلندر جدید

میتسوبیشی اوتلندر با موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ به علاوه گیربکس اتوماتیک CVT با قابلیت تعویض دستی ۸ سرعته به بازار آمده است. حداکثر قدرت این موتور برابر ۱۶۰ اسب بخار است و بیشینه گشتاور آن نیز به ۲۸۰ نیوتن متر می‌رسد که از دور موتور ۳۰۰۰ تا ۳۵۰۰ در دسترس راننده قرار خواهد داشت. ضمناً یک سیستم هیبریدی خفیف نیز روی موتور این خودرو به کار گرفته شده تا وضعیت مصرف سوخت آن تا حدودی بهبود یابد.

شما عزیزان می توانید برای ثبت نام این خودروی وارداتی به نمایندگی تلاش خودرو ایرانیان مراجعه کنید. این نمایندگی مراحل ثبت نام را با شما مشتریان پیش می برد و تسهیلات خوبی برای مشتریان در نظر گرفته است که از جمله آن ها می توان به ارسال رایگان خودرو به سراسر ایران، انجام غیر حضوری مراحل ثبت نام و تخصیص کارشناس فروش برای هر مشتری اشاره کرد.

اطلاعات تماس تلاش خودرو ایرانیان برای ثبت نام میتسوبیشی اوتلندر :

نمایندگی تهران : تهران، سعادت آباد

۰۲۱-۷۹۱۱۲

نمایندگی تبریز : تبریز، ولیعصر، تقاطع ایرداکی بسمت فلکه بارنج، روبروی اداره پست

۰۴۱۸۲۸۶۸۶۸۶

source

توسط autokhabari.ir