مشاهده در یوتیوب

آریزو ۵ برقی یکی از محصولات جدید مدیران خودرو که در این قیمت به سراغ تست و بررسی آن رفته ایم و ویژگی های آن را بیان کرده ایم.

با شروع و گسترش عرضه خودرو های برقی بسیاری از شرکت ها به سراغ عرضه و تولید خودرو های برقی رفته اند اما یکی از اولین خودرو های برقی که در بازار ایران معرفی شد آریزو ۵ تمام برقی بود که به واسطه فروش خوب نسخه های بنزینی این آریزو ۵، شرکت مدیران خودرو به سراغ نسخه برقی آن رفت. جالب است بدانید که این خودرو در کشور چین به عنوان تاکسی برقی مورد استفاده قرار گرفته است و قرار بود که نسخه ضعیف تری از این خودرو با نام سینوگلد تانگو ۵، توسط شرکت سایپا در بازار ایران عرضه شود.

تست و بررسی سدان برقی ام وی ام ؛ آریزو 5 برقی چه مشخصاتی دارد؟

نسخه برقی آریزو ۵ پلتفرم مشترکی با نسخه بنزینی آن داشته و به عنوان یک خودرو تمام برقی از پلتفرم اختصاصی خودرو های برقی بهره نمی برد.

در ادامه نگاهی کوتاه و مختصر به مشخصات و امکانات سدان برقی ام وی ام خواهیم داشت.

طراحی کلی آریزو ۵ برقی

به طور کلی در نمای بیرونی این خودرو نمی توان تغییر و ارتقا شگفت آوری را نسبت به نسخه های بنزینی آریزو ۵ مشاهده کرد و به طور کلی نمای بیرونی آریزو ۵ برقی همان طراحی قابل قبول و عامه پسند را به نمایش می گذارد با این تفاوت که جلو پنجره این خودرو به سبک اکثر خودرو های تمام برقی، به صورت جلو بسته طراحی شده و پورت های شارژ آریزو ۵ برقی در این قسمت قرار گرفته است. نکته دیگری که در بخش عقب سدان برقی ام وی ام دیده می شود، درب باک بنزین است که جز معضلات استفاده از پلتفرم های خودرو های بنزینی برای خودرو های تمام برقی است.

تست و بررسی سدان برقی ام وی ام ؛ آریزو 5 برقی چه مشخصاتی دارد؟

در داخل کابین آریزو ۵ برقی که مورد تست و بررسی قرار گرفته است، سبک طراحی بسیار ساده و نه چندان بروزی را مشاهده می کنیم که احتمال دارد سبک طراحی داخل کابین این خودرو در هنگام عرضه و تحویل به مشتریان بروز شود. اما در همین خودرو، به دلیل استفاده از نمایشگر نسبتا بزرگ سیستم مالتی مدیا و همچنین سبک طراحی خوب بخش کنسول وسط، کمی از سادگی طراحی داخل کابین سدان برقی ام وی ام کاسته شده است.

تست و بررسی سدان برقی ام وی ام ؛ آریزو 5 برقی چه مشخصاتی دارد؟

مشخصات فنی سدان برقی ام وی ام

آریزو ۵ تمام برقی از یک پیشرانه الکتریکی ۱۲۰ اسب بخاری به عنوان تامین کننده قوای محرکه خود بهره می برد که می تواند روی هم رفته ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید کرده و به چرخ های جلو منتقل کند. نهایت سرعت آریزو ۵ برقی ۱۵۲ کیلومتر بر ساعت بوده و شتاب صفر تا صد آن زیر ۱۰ ثانیه است که عدد قابل قبولی برای این خودرو به شمار می رود.

تست و بررسی سدان برقی ام وی ام ؛ آریزو 5 برقی چه مشخصاتی دارد؟

پک باتری های سدان برقی ام وی ام دارای ظرفیت ۵۲ کیلووات ساعت بوده که این خودرو در حالت شارژ کامل باتری ها می تواند تا ۴۲۰ کیلومتر پیمایش داشته باشد. از طرفی باتری های این خودرو با استفاده از فناوری شارژ سریع می تواند در حدود یک ساعت به ظرفیت استاندارد خود برسد اما در صورت استفاده از شارژ های معمولی این مدت زمان به بیش از ۵ ساعت خواهد رسید.

تست و بررسی سدان برقی ام وی ام ؛ آریزو 5 برقی چه مشخصاتی دارد؟

امکانات ایمنی و رفاهی آریزو ۵ برقی

با اینکه آریزو ۵ برقی در خارج از ایران به هیچ عنوان قیمت بالایی ندارد اما امکانات به نسبت قابل قبولی را می توان در این خودرو دید. ۶ کیسه هوای ده نقطه ای، استارت دکمه ای، سیستم بازیافت انرژی، فرمان کمکی برقی، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، دسته دنده الکتریکی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تهویه الکتریکی دستی، مود های رانندگی، سیستم کنترل پایداری، پشت آمپر دیجیتال، کروز کنترل، سیستم پاکسازی هوای داخل کابین، سنسور TPMS، دوربین دنده عقب و… از جمله امکانات این خودرو به حساب می آیند.

تست و بررسی سدان برقی ام وی ام ؛ آریزو 5 برقی چه مشخصاتی دارد؟

نوشته تست و بررسی سدان برقی ام وی ام ؛ آریزو ۵ برقی چه مشخصاتی دارد؟ اولین بار در آخرین خودرو. پدیدار شد.

source

توسط autokhabari.ir