جیلی تصاویر رسمی از کراس اوور گلکسی استار شیپ ۷ را منتشر کرد. این کراس اوور هیبریدی شارژی به نسل جدید پیشرانه موسوم به Thor مجهز بوده و بر اساس پلتفرم مدرن GEA توسعه یافته است. اگر همه چیز طبق برنامه‌ ریزی‌ ها پیش برود، این خودرو تا پایان سال جاری وارد بازار خواهد شد.

ابعاد و طراحی بیرونی

جیلی گلکسی استار شیپ ۷ طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۴۷۴۰، ۱۹۰۵ و ۱۶۸۵ میلیمتر دارد و فاصله محوری آن به ۲۷۵۵ میلیمتر می‌رسد. این کراس اوور از ظاهر بسیار بروز و جذابی برخوردار است و بلوغ جیلی در زمینه طراحی را به وضوح نشان می‌دهد. چراغ‌های سرتاسری در جلو و عقب، بهره‌گیری از پنل‌ های صاف و سیال در قسمت‌های مختلف بدنه، سانروف پانورامیک و دستگیره‌های در سنتی برخی از ویژگی‌های این خودرو در نمای بیرونی هستند.

تصاویر رسمی جیلی گلکسی استار شیپ 7 منتشر شد ؛ کراس اووری با مصرف سوخت کمتر از ۵ لیتر

طراحی داخلی

در داخل کابین استفاده از ترکیب رنگ دوگانه قهوه‌ای و مشکی فضای جذابی را ایجاد کرده است. فرمان جیلی گلکسی استار شیپ ۷ دو شاخه و D شکل طراحی شده و روی آن دکمه‌هایی برای کنترل امکانات مختلف به چشم می‌خورد. بدون شک شاخص‌ترین ویژگی این خودرو نمایشگر بزرگ حاضر در قسمت میانی داشبود است که احتمالاً اندازه‌ای در حدود ۱۵ اینچ دارد. اطلاعات مورد نیاز راننده هم از طریق یک نمایشگر دیجیتال در پشت فرمان ارائه می‌شود. دریچه‌های تعویه یکپارچه با داشبورد، نورپردازی داخلی، دو پد مخصوص شارژ بی‌سیم تلفن همراه و دو جالیوانی روی کنسول میانی از جمله ویژگی‌ها و امکانات کابین هستند. این کراس اوور از دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی و سیستم عامل هوشمند Flyme Auto سود می‌برد.

تصاویر رسمی جیلی گلکسی استار شیپ 7 منتشر شد ؛ کراس اووری با مصرف سوخت کمتر از ۵ لیتر

مشخصات فنی جیلی گلکسی استارشیپ ۷

پیشرانه به کار رفته در جیلی گلکسی استار شیپ ۷ هیبریدی بوده و هسته آن را یک موتور بنزینی ۱.۵ لیتری با کد BHE15-BFN تشکیل می‌دهد. این موتور توانایی تولید ۱۱۰ اسب بخار قدرت را دارد و با یک موتور برقی ترکیب شده است. در رابطه با میزان خروجی موتور برقی فعلاً جزئیاتی منتشر نشده، اما می‌دانیم که بسته به تیپ توسط باتری ۱۹.۰۹ یا ۲۸.۹۴ کیلووات ساعتی تغذیه می‌شود. در حالت تمام الکتریکی، با اتکا به این باتری‌ها امکان پیمایش به ترتیب ۱۰۱ و ۱۵۰ کیلومتر مسافت وجود دارد؛ ضمن اینکه مدل‌های مجهز به این باتری‌ها در هر ۱۰۰ کیلومتر به ترتیب ۴.۸۵ و ۴.۸۸ لیتر سوخت مصرف می‌کنند. وزن این دو مدل نیز ۱۷۲۴ و ۱۷۹۰ کیلوگرم اعلام شده است.

source

توسط autokhabari.ir