با یک برنامه حمایت از کارمندان، دسترسی خود را تقویت کنید و کارکنان خود را تقویت کنید. تخمین زده می شود که بیش از نیمی از جمعیت جهان در رسانه های اجتماعی درگیر هستند و این تعداد همچنان با حدود 1 میلیون کاربر هر روز افزایش می یابد. این کاربران شامل دوستان، خانواده، مشتریان احتمالی، و افرادی هستند که هر روز با آنها کار می کنید. کارکنان متعهد، نیروی محرکه در پشت ساختن کسب و کار و برند شما هستند. با دادن ابزارهای مناسب به کارمندان خود برای تقویت صدای خود و استفاده از شبکه های شخصی خود، آنها می توانند مهمترین تبلیغ کنندگان و حامیان برند شما شوند. یک برنامه حمایت از کارکنان که به خوبی طراحی شده است، از شور و شوق و تأثیر اجتماعی بهترین قهرمانان سازمان شما استفاده می کند: کارمندان خودتان.
چرا حمایت از کارمندان؟ وقتی کارمندان شما از برند شما حمایت می کنند و محتوای شرکت شما را از طریق اکوسیستم اجتماعی خود به اشتراک می گذارند، شما به طور خودکار دسترسی خود را افزایش می دهید. به طور متوسط، کارمندان شما یک شبکه جمعی دارند که 10 برابر بزرگتر از پایگاه فالوورهای شرکت شما است. با یک برنامه حمایت از کارکنان که به خوبی اجرا شده است، کارمندان می توانند به برند شما کمک کنند تا به طور قابل توجهی مخاطبان بیشتری را جذب کند. بر اساس یک نظرسنجی توسط گروه MSL، محتوایی که توسط کارمندان به اشتراک گذاشته میشود، هشت برابر بیشتر از محتوایی که توسط کانالهای برند به اشتراک گذاشته میشود، تعامل دریافت میکند و حمایت از کارمندان میتواند دسترسی برند شما را تا ۵۶۱ درصد افزایش دهد. با استفاده از قدرت شبکه های شخصی و اجتماعی کارکنان خود می توانید به صورت ارگانیک:
* مشارکت کارکنان را افزایش دهید
* آگاهی و شهرت برند خود را افزایش دهید
* تلاش های خود را برای استخدام افزایش دهید
* خط لوله فروش را هدایت کنید
در اینجا چگونه است.
تعامل کارکنان را افزایش دهید شما می خواهید که کارمندان شما احساس کنند با کار خود و برند شما درگیر هستند. میخواهید آنها از محتوا آنقدر هیجانزده شوند که مستقیماً درگیر ایجاد آن باشند و آن را با شبکههای خود به اشتراک بگذارند. این به آنها احساس تعلق و غرور می دهد تا ابتکارات و دستاوردهای سازمان شما را به نمایش بگذارند – و زمانی که کارمندان در کار هستند، احتمال بیشتری برای ماندن دارند. یک برنامه قوی حمایت از کارمندان به شما کمک میکند محتوایی ایجاد کنید که به راحتی در پلتفرمهای اجتماعی به اشتراک گذاشته شود تا ارتباطات کارمند خود را با شبکههایشان ساده کنید، برندهای شخصی و شبکههای حرفهای خود را بسازید و آنها را به عنوان رهبران فکری در صنایع خود قرار دهید. همچنین میتوانید این تجربه را با جوایز، امتیازها و نشانهایی که آنها را تشویق میکند تا شرکت کنند و برای انجام این کار به آنها پاداش میدهد، بازیسازی کنید.
هنگامی که محتوای شما توسط طرفداران کارمند شما به اشتراک گذاشته می شود، شبکه های آنها ممکن است برای اولین بار در مورد برند، محصول یا خدمات شما بشنوند. یک نظرسنجی جهانی مشتریان آنلاین نیلسن نشان داد که 90٪ از مشتریان به احتمال بیشتری به یک محصول یا خدمات توصیه شده از طرف کسی که می شناسند اعتماد می کنند و این به شما پلی برای افزایش آگاهی و شهرت برند شما می دهد. هنگامی که محتوای برند با کیفیت توسط یک منبع قابل اعتماد به اشتراک گذاشته می شود، احتمال بیشتری وجود دارد که باور شود و علاقه خواننده را برای یادگیری بیشتر برانگیزد. این می تواند تأثیرات مثبت گسترده ای بر نحوه درک برند شما و شهرت آن داشته باشد.
بزرگنمایی تلاشهای استخدام در سال 2021، شاهد بیسابقه تعداد افرادی بودیم که مشاغل خود را ترک کردند و نرخ بیکاری در ایالات متحده به پایینترین حد خود رسید. نظرسنجی اخیر گارتنر از 900 رهبر C-suite نشان داد که 60 درصد از آنها نرخ فرسایش بیش از حد نرمال را در سال 2021 گزارش کردند و 68 درصد از این مدیران گفتند که تلاشهای استخدامی رقبا یا سایر شرکتها عامل آنهاست. گردش کارمندان این رویدادهای اخیر فشار زیادی بر تیم های منابع انسانی شما وارد می کند تا درخواست ها را سریع و با افراد مناسب تکمیل کنند.
لینکدین گزارش داد که «شرکتهایی که برنامه حمایت از کارکنان موفقی دارند، ۵۸ درصد بیشتر احتمال دارد استعدادهای برتر را جذب کنند، و ۲۰ درصد بیشتر احتمال دارد استعدادهای برتر را حفظ کنند». حامیان کارمند شما می توانند تلاش های استخدام شرکت شما را ارتقا دهند و جذب نامزدها را از طریق شبکه های خود بهبود بخشند.
افزایش خط لوله فروش و درآمد محتوایی که توسط کارکنان شما به اشتراک گذاشته می شود، محتوایی است که شما بدون هزینه های بازاریابی و تبلیغات مرتبط به اشتراک می گذارید و به شما نیرویی را در تلاش برای تولید محتوا افزایش می دهد. این استراتژی در زمان و هزینه بخش بازاریابی شما با تایید آن صرفه جویی می کند، محتوای با کیفیتی که در بسیاری از شبکه های کارمندان شما دوباره استفاده می شود. فوربس گزارش داد که وقتی تیمهای فروش شما از شبکههای اجتماعی خود برای توسعه سرنخها استفاده میکنند، میتوانند تا 76 درصد از همتایان خود فروش بیشتری داشته باشند و این سرنخها را بیشتر تبدیل کنند. سرنخ های با کیفیت و نرخ های بسته بالاتر به معنای یک خط لوله فروش سالم و افزایش درآمد برای سازمان شما است.
حمایت خود را فعال کنید شما باید شریک مناسبی را برای فعال کردن، ایجاد و اندازهگیری حمایت از کارکنان با ابزارهای برنامهریزی قدرتمند، تقویمهای محتوا، داشبوردهای قابل تنظیم، مخزن مرکزی دارایی و گردشهای کاری تأیید انتخاب کنید که ابتکارات حمایت را ساده میکند. هنگامی که اهداف اولیه خود را مشخص کردید، بهترین حامیان خود را شناسایی کردید و موفقیت خود را اندازه گیری کردید، می توانید به برند خود کمک کنید تا حامیان کارمندان را در سراسر سازمان خود تقویت و فعال کنید و ارتباط را به حداکثر برسانید. برای کسب اطلاعات بیشتر، تبدیل کارمندان به بهترین حامیان برند خود را دانلود کنید: 3 گام برای تقویت دسترسی خود با توانمندسازی کارکنان خود.
Sonam SagarSonam Sagar مدیر بازاریابی محصول مجموعه بازاریابی و تبلیغات مدرن Sprinklr است. Sonam بیش از 15 سال گذشته را در صنعت بازاریابی و تبلیغات سپری کرده است و به شرکت ها کمک می کند تا آگاهی از برند را افزایش دهند و به پذیرش محصول کمک کنند.”>