به گزارش پرشین خودرو، شرکت امدادخودروسایپا با ایجاد زیرساخت های لازم برای دسترسی آسان مشتری به خدمات متنوع این شرکت از جمله انواع خدمات گارانتی بدنه و امداد تکمیلی توانست در فروش مستقیم از مرز فروش کل خدمات در سال ۱۴۰۲ عبور کند.

علی راشدی مدیرعامل شرکت امدادخودروسایپا، با اعلام این خبر اظهار داشت: برنامه ریزی دقیق با استفاده از پرسنل توانمند و کارآمد، توسعه سهم بازار با استفاده از بازارهای جدید، همراهی، سهولت و ایجاد تمهیدات خرید بهتر برای مشتریان، ارائه خدمات باکیفیت و جذاب گارانتی بدنه در قالب کارت طلایی سایپا، توسعه فروش اشتراک خدمات امداد تکمیلی با افزایش ارزندگی خرید اشتراک برای مشتریان و ارائه خدمات استاندارد و با کیفیت و استفاده از قطعات استاندارد توسط ناوگان امدادخودروسایپا از جمله عواملی بود که موجب شد این شرکت در فروش مستقیم خدمات به مشتری، بتواند از مرز فروش سال ۱۴۰۲ عبور کند.

پیش تر امدادخودروسایپا در حوزه تامین نیاز قطعات شبکه گسترده خود و ارائه قطعات استاندارد به مشتریان از مرز فروش کل سال ۱۴۰۲ در حوزه قطعات نیز عبور کرده بود.

کارت طلایی سایپا

مشتریان گروه خودروسازی سایپا در صورت نیاز می توانند برای خرید انواع اشتراک خدمات گارانتی بدنه(بیمه بدنه متمایز)، اشتراک خدمات امداد تکمیلی و دریافت خدمات خودرو در محل مشتری با شماره ۰۲۱۸۴۴۴۴ تماس حاصل کنند.

همچنین مشتریان می توانند با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن شرکت امدادخودروسایپا به نشانی www.emdadsaipa.ir نسبت به خرید انواع خدمات اقدام کنند.

source

توسط autokhabari.ir