این در حالی است که ایران خودرو مدعی است به علت قیمت‌گذاری پایین محصولاتش ده‌ها هزار میلیارد تومان زیان کرده و به همین دلیل وزارت صمت در هفته جاری مجوز افزایش ۳۳ درصدی قیمت خودروهای این شرکت را صادر کرد که موجب شد برخی محصولات این شرکت چند ده میلیون تومان گران شود.

به گزارش «تابناک» به نقل از اقتصاد ۱۲۰، در حالی که برای خرید محصولات این شرکت، صف ثبت‌نام وجود دارد، خرج ۴۰ میلیاردی برای تبلیغ خودرو ریرا بسیار عجیب به نظر می‌رسد. لذا ضروری است نهادهای نظارتی به علت چنین تصمیماتی رسیدگی کنند.

source

توسط autokhabari.ir