نمایشگاه بین‌المللی خودرو گوانگژو ۲۰۲۴ در تاریخ ۱۵ نوامبر افتتاح شد. در این نمایشگاه ۱۱۷۱ خودرو شرکت کردند که ۵۱۲ دستگاه از آنها به صورت انرژی جدید (NEV) طراحی شدند. این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۲۲۰,۰۰۰ متر مربع برگزار شد.

بی‌وای‌دی در این رویداد، مجموعه گسترده‌ای از خودروهای NEV خود را به نمایش گذاشت و مدل‌های جدیدی را از چندین زیر برند ارائه داد. از جمله این مدل‌ها می‌توان به MPV Xia اشاره کرد که با طرح سه ردیفه ساخته شده است، یانگ‌وانگ U7 که در هر دو تریم برقی و پلاگین هیبریدی موجود است به علاوه دنزا Z9 که با سیستم‌های پیشرفته‌ای مجهز شده است. فروش BYD در ماه اکتبر برای اولین بار از مرز ۵۰۰,۰۰۰ واحد فراتر رفت که نشان‌دهنده رشد قابل توجه در پذیرش NEV است.

BAIC از فناوری‌های جدید و مدل‌هایی مانند BJ30 و BJ60 Thunder رونمایی کرد. این کمپانی قصد دارد خط تولید خودروهای آفرود الکتریکی خود را گسترش داده و به نیاز کاربران پاسخ دهد. سایر تولیدکنندگان چینی بر روی ادغام فناوری‌های نوآورانه تمرکز کردند. Baojun خودروی Yep EV را به نمایش گذاشت. این مدل دارای سیستم محرک مستقل چهارچرخ است و از حرکات جانبی پشتیبانی می‌کند. زیر برند گک هوندا یعنی YeP نیز از  YeP7 رونمایی کرد و گفت که دارای سیستم تعلیق مستقل و شاسی بهبود یافته است.

شرکت دانگ‌فنگ با معرفی سدان الکتریکی N7 خود توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرد و اظهار داشت که این مدل قرار است در سال ۲۰۲۵ به بازار عرضه شود. این خودرو شامل فناوری حسگر پیشرفته و یک پردازشگر با عملکرد بالا برای بهبود کارایی و راحتی در هنگام رانندگی است.

یک زیربرند دیگر که به لطف سرمایه‌گذاری مشترک بین بایدو و جیلی به وجود آمد، از نمونه مفهومی Robo X رونمایی کرد. مهندسان در این مدل از ساختار فیبر کربن و سیستم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده کردند تا عملکرد خودرو بهبود یابد.

در این رویداد حتی پیشرفت‌های مهم سال گذشته نیز به نمایش گذاشته شد. علاوه بر آن، فناوری‌هایی که احتمالا بر صنعت خودرو در سال ۲۰۲۵ تأثیر خواهند گذاشت، نیز رونمایی شدند. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.





source

توسط autokhabari.ir