سوپرا فاینال ادیشن که آخرین نسخهٔ نسل پنجم این خودرو محسوب میشود، با افزایش قدرت به ۴۲۵ اسب بخار در ۳۰۰ دستگاه تولید خواهد شد.
نسل پنجم سوپرا به آخر خط رسیده و تویوتا برای خداحافظی با این کوپهٔ اسپرت، نسخهٔ ویژهٔ فاینال ادیشن را معرفی کرده است. این نسخه پایانی که ارتقاءهایی را نسبت به سوپرای معمولی تجربه کرده است، صرفاً در ۳۰۰ دستگاه تولید خواهد شد. هرچند گمان میرفت بامو پیشرانهٔ قویتر S58 خود که در M3 و M4 استفاده میشود را در اختیار تویوتا قرار دهد تا نسخهٔ قویتری از سوپرا را تولید کند ولی نسخهٔ پایانی همچنان از همان موتور B58 قبلی استفاده میکند. البته خروجی این پیشرانه به میزان قابلتوجهی افزایش پیدا کرده است.
خروجی موتور ۳ لیتری شش سیلندر خطی توربوشارژ بامو از ۳۸۲ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور، در سوپرا فاینال ادیشن به ۴۳۵ اسب بخار قدرت و ۵۷۰ نیوتن متر گشتاور افزایش پیدا کرده است. این نسخه از موتور B58 را در هیچکدام از خودروهای بامو نمیبینیم و احتمالاً بهطور خاص برای سوپرا طراحی شده است. افزایش قدرت سوپرا فاینال ادیشن نسبت به نسخهٔ اروپایی سوپرا بیشتر است زیرا این خودرو در قارهٔ سبز برای مطابقت با قوانین آلایندگی سختگیرانهتر تنها با ۳۴۰ اسب بخار قدرت عرضه میشد.
سوپرا فاینال ادیشن علاوه بر قدرت بیشتر، به ترمزهای ۱۹ اینچی برمبو در جلو، سیستم تعلیق قابل تنظیم KW و منبع اگزوز تیتانیومی Akrapovič برای تولید صدای عصبانیتر هم مجهز شده است. تویوتا همچنین برای این خودرو رینگهای سبکوزن TGR با اندازهٔ ۱۹ اینچی در جلو و ۲۰ اینچی در عقب را هم در نظر گرفته است که با لاستیکهای میشلین پایلوت اسپرت کاپ ۲ پوشیده شدهاند. این لاستیکها با اندازهٔ ۲۶۵ در جلو و ۲۸۵ در عقب، ۱۰ درصد پهنتر از لاستیکهای سوپرای استاندارد هستند.
نسخهٔ ویژهٔ پایانی سوپرا که با گیربکس شش سرعتهٔ دستی تولید میشود، از یک پکیج آیرودینامیک هم بهرهمند شده است که شامل اسپویلر جلو، بال گردن قویی عقب، کاناردهای جلو و دریچهٔ روی کاپوت میشود که همگی از فیبر کربن ساخته شدهاند. این ماشین همچنین از پایههای آلومینیومی سابفریم عقب مدل مسابقهای GT4 استفاده میکند درحالیکه مهندسان تویوتا فرمان برقی خودرو را اصلاح کرده و زاویهٔ کمبر را برای افزایش چسبندگی تغییر دادهاند. در داخل خودرو نیز شاهد صندلیهای فیبر کربنی ریکارو، کمربندهای ایمنی قرمزرنگ و تودوزی آلکانترا هستیم.
تویوتا هنوز نگفته است که تولید نسل پنجم سوپرا چه زمانی در کارخانهٔ مگنا اشتایر اتریش به پایان خواهد رسید ولی این شرکت رسماً اعلام کرده است که فینال ادیشن آخرین سری از نسل کنونی سوپرا خواهد بود. البته این شرکت ژاپنی برنامههایی برای توسعهٔ نسل ششم سوپرا دارد و تاکنون گزارشاتی در مورد آن منتشر شده است. علاوه بر فاینال ادیشن، تویوتا نسخهٔ اصلاحشدهای از سوپرای معمولی را هم با نام Lightweight Evo معرفی کرده است که از ژانویهٔ ۲۰۲۵ در کنار فاینال ادیشن قابل سفارش خواهد بود. این نسخه از ترمزهای جلوی برمبوی بزرگتر، رینگهای مشکی مات، کمربندهای ایمنی قرمزرنگ، کمکفنرهای اصلاحشده و بال دُم اردکی فیبر کربنی عقب بهره میبرد.