به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، محمد مهدی اسدی مدیرعامل ایده تجارت هرمس که برگزاری نمایشگاه خودرو تهران در سالجاری را بر عهده دارد از برگزاری ۳۹۰هزار متر مربع نمایشگاه خودرو در سراسر کشور خبر داد.
وی ادامه داد: همواره تلاش کردیم روند افزایشی برگزاری نمایشگاههای خودرو را حفظ کنیم.
اسدی با اعلام برگزاری بزرگترین نمایشگاه خودرو کشور در شهر تهران، تصریح کرد: ما در نمایشگاه خودرو مشهد به میانگین بازدید دو ساعت به ازای هر بازدیدکننده دست یافتیم که یقینا در نمایشگاه خودرو تهران شاهد افزایش این زمان خواهیم بود.
اسدی با اعلام انتشار یک ویژهنامه در نمایشگاه خودرو تهران، اضافه کرد: با انتشار این ویژهنامه، گام جدیدی در تولید محتوای تخصصی نمایشگاهی برخواهیم داشت.
وی راهاندازی یک اپلیکیشن نمایشگاهی در نمایشگاه تهران را گام دیگری عنوان کرد و گفت: در این اپلیکیشن اطلاعات مختلفی به بازدیدکنندگان ارائه خواهد شد و رابط کاربری مناسبی بین ما و بازدیدکنندگان است.
اسدی از فروش بلیت نمایشگاه در این اپ خبر داد و افزود: همچنین پخش زنده ششمین نمایشگاه خودرو تهران از طریق پلتفرم آپارات، انجام میشود.
وی از برگزاری ۲۰ رونمایی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: انتظار داریم بیش از ۳۰۰ هزار نفر بازدیدکننده در این دوره نمایشگاه داشته باشیم.
وی تست درایو ویژه بازدیدکنندگان را گامی مهم در برگزاری نمایشگاه دانست و تاکید کرد: روز ۸ دیماه نیز به عنوان روز بازدید خبرنگاران (پرسدی) تعیین شده است.
در ادامه، ابوذر مختاری مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب، رسانه را نقطه قوتی در پایداری اقتصاد کشور دانست و گفت: رسانه وظیفه سنگینی در این میان دارد.
وی صنعت خودرو را صنعتی بزرگ و ریشهدار در ایران برشمرد که هم اشتغال را تامین میکند و هم چرخ اقتصاد را میگرداند.
مختاری با اشاره به اینکه صنعت خودرو مورد هجمه سنگین قرار دارد، اظهار داشت: نمایشگاه خودرو میتواند سدی در برابر این هجمهها ایجاد میکند.
همچنین اشکان شریعت از دستاندرکاران برگزاری ششمین نمایشگاه خودرو تهران با اشاره به برگزاری نمایشگاه خودرو تهران پس از ۱۳ سال وقفه در سال ۱۳۹۶، گفت: هرچند در این مسیر با فراز و نشیبهایی همراه بودیم اما با برگزاری مستمر نمایشگاه خودرو توانستیم این روند را حفظ کنیم.