خبر کارتل «پ» در بازار خودرو ایران و چگونگی محبوبیت خودروهای بین برندهای مختلف
ตลาด خودرو ایران، جایی است که برندهای محلی و جهانی با هم رقابت میکنند. تحلیل با regards از “دیوار” نشان میدهد کدام برندها توجه بیشترین کاربران را به خود جلب میکنند. ترکیبی از خودروهای آشنا و مدلهای لوکس چشمانداز جدیدی از علایق خریداران خودرو را به همراه دارد.
بررسی آمارهای گزارش، نشان میدهد که فقط برندهای محلی نیستند که در این بازار عمده فروشند. بلکه برندهای جهانی نیز در این بازار حضور دارند و توجه خریداران را به خود جلب میکنند.
امپراتوری “پ” در بازار ایران
یکی از برندهای محبوب در ایران، امپراتوری “پ” است. با وجود توقف تولید پراید، هنوز این خودرو بیشترین تعداد آگهی روی دیوار را دارد. بعد از آن، پژو پارس و پژو ۴۰۵ نیز در رتبههای بعدی قرار دارند.
کورس تویوتا و پراید در استانهای ایران
بررسی آمارهای “دیوار”، نشان میدهد که در ۱۳ استان ایران، آگهی تویوتا بیشترین بازدید را داشته است. اما در ۵ استان دیگر، پراید بیشترین بازدید را داشته است.
در لیست پربازدیدترین برندمدلهای هر استان، علاوه بر تویوتا و پراید، ماشینهایی مانند لندرور، کاپرا و پروتون نیز دیده میشوند.
رقابت بین مرسدس بنز و بیامو
رقابت بین مرسدس بنز و بیامو، در سطح جهانی است. اما در بازار ایران نیز این رقابت به خود دیده است. “بیامو” با تنوع بیشتری در بازار ایران حضور دارد. اما بین مدلهای مختلف “بیامو”، “بیامو زد ۴” بیشترین بازدید را داشته است. در مقابل، بین مدلهای مرسدس بنز، “سیالاس کلاس” بیشترین بازدید را داشته است.
تویوتا بیشترین بازدید را دارد
رکورد بیشترین بازدید از یک خودرو، به تویوتا “پورش باکستر” برمیگردد. هر آگهی این خودرو بیش از ۲۳۰۰ بار توسط کاربران دیده میشود. تویوتا “لندکروز” و تویوتا “جیتی ۸۶” نیز در رتبههای بعدی قرار دارند.
سامانهای زا باید به اتیکیاتي بيش از سرنوشتی به دليل حوس موادمسلح ايراني زبان گردنکش حکم مردي همان مريض باشدنيست.