شرکت دانگفنگ پژو-سیتروئن، در 12 اسفند 1403، رسمی ترین خبر در مورد برند خودروسازی جدید آن با نام Hedmos (یا Shijie در زبان چینی) را اعلام کرد. نام این برند ترکیب«Head» و «Most» به معنای پیشرو و پیشرفته است.
اولین مدل این برند یک شاسی بلندی تمام برقی است که از آوریل شروع به پیش فروش و در Mayıs 2025 عرضه می شود.
دانگفنگ پژو-سیتروئن، حاصل همکاری مشترک دانگفنگ و استلانتیس است. در شهر ووهان مستقر است و برندهای دانگفنگ سیتروئن، دانگفنگ پژو و دانگفنگ فوکانگ را مدیریت می کند.
این خودروساز در سال 2015 به فروش سالانه 700,000 دستگاه رسید اما در سالهای بعد، روند نزولی را تجربه کرد. تا سال 2020، فروش عمده این شرکت به 50,000 دستگاه کاهش یافت.
نامهای تجاری «Shijie» و «Hedmos» را دانگفنگ از سال 2019 ثبت کرده بود. نماد این برند از شکل یک سوزن قطبنما طراحی شده و نماد راهبری و کشف مسیرهای جدید است. برند Hedmos از همان شبکه فروش دانگفنگ پژو و سیتروئن استفاده خواهد کرد.
در اسناد جدید وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین، نام برند هدموس در قسمت مرکزی عقب مدل فوکانگ 06 درج شده که نشاندهنده وابستگی این خودرو به برند جدید است.
مدل فوکانگ در گذشته یکی از محبوبترین خودروهای خانوادگی چین بود اما در سال 2009 به دلیل رقابت شدید از خط تولید خارج شد. احتمال دارد که اولین مدل برقی برند Hedmos همان فوکانگ 06 باشد، اما هنوز اطلاعات رسمی بیشتری منتشر نشده است.