دولت برای توزیع عادلانه یارانهها، اقدام به دهک بندی خانوارها بر اساس معیارهای اقتصادی مختلف کرده است. شیوه اعتراض و استعلام دهک بندی خانوار به گزارش اقتصاد آنلاین، افراد باید دهک بندی خانوار خود را بر اساس فاکتورهای اقتصادی مختلف مصوب دولت بررسی و با لحاظ مواردی چون نوع خودرو، تعداد خودروها، وجود بیمار خاص یا معلول در خانوار، صورت بدهند. این دهک بندیimpact<|reserved_special_token_193|>زمینهای برای تعلق یارانههای حمایتی از جمله یارانه نقدی و معیشتی است.
حتی دولت برای اعتراض و استعلام افراد امکان اعتراض به دهک بندی خانوار خود را فراهم کرده است. حال برای پیگیری و اعتراض به دهک بندی خانوار باید به سامانه جامع رفاه ایرانیان اعتراض به دهک بندی مراجعه کرد و در این سامانهها، امکان اعتراض و استعلام وجود دارد.
بررسی اعتراض و پیگیری نتیجه اعتراض در این سامانهها از طریق کد ملی سرپرست خانوار امکانپذیر است. شاید حال و هوای فردی شما تغییر کرده باشد و الان در دهک بندی مالی شما تغییر ایجاد شده باشد. که در صورت تغییر دهک بندی مالی، میتوانید با مراجعه به این سامانه، اعتراض و پیگیری و استعلام خود را انجام دهید.
اگفکترین- عطف به موضوع اعتراض و پیگیری و استعلام دهک بندی خانوار، برای اعتراض و پیگیری و استعلام به سامانه جامع رفاه ایرانیان اعتراض به دهک بندی مراجعه کنید. بر روی گزینه ورود به سامانه حمایت معیشتی کلیک کنید و به درگاه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند هدایت خواهد شد. با وارد کردن تلفن همراه و کد ارسالی به این تلفن همراه، به پورتال خود در سامانه اعتراض به دهک بندی یارانه دسترسی پیدا میکنید. این سامانه به سه Phần تقسیم میشود:
در بخش اول، وضعیت اقتصادی خانوار شناسایی میشود. در بخش دوم، اعتراض دهک بندی یارانه و درخواست بررسی مطرح میشود. در بخش سوم، پیگیری نتیجه اعتراض به دهک بندی و استعلام آن وجود دارد.
قدمهای یاد شده برای اعتراض به دهک بندی خانوار، اکنون برچسب پلیس + ۱۰ برای اعتراض و استعلام یارانه خانوار دارد. در این سامانه از طریق سامانه جامع رفاه ایرانیان اعتراض به دهک بندی، نه تنها اعتراض به دهک بندی خانوار میسر است، بلکه میتوانید این اعتراض و پیگیری و استعلام را در صورت نیاز، حضوری در دفاتر پلیس + ۱۰ انجام دهید.