جلسه مهمی با حضور مدیرعامل ایرانخودرو، سهامداران، اعضای هیات مدیره، مدیران عامل، معاونان و نمایندگیهای منتخب برگزار شد تا رویکردهای جدید ایرانخودرو در حوزه خدمات پس از فروش ارائه شود. در این جلسه، عبدالله سلطانی ثانی، مدیرعامل ایساکو، بر ضرورت تقویت زیرساختها برای افزایش درآمد و بهبود کیفیت خدمات پس از فروش تاکید کرد. وی همچنین اقدامات مثبت مدیریت جدید را برای افزایش رضایت مشتریان و بهبود خدمات پس از فروش خبر داد و گفت که نمایندگیها روزانه نیازهای مشتریان را رصد و بررسی میکنند.
سلطانی ثانی از لزوم تحویل باکیفیت محصول ری را به مشتریان تاکید کرد و افزود که مشتریان باید با آرامش و اطمینان از این خودرو استفاده کنند و تا کیلومتر مشخصشده نیازی به مراجعه به نمایندگی نداشته باشند. وی همچنین تشکیل کارگروههایی برای تسریع در فرایند تصمیمگیری در حوزه خدمات پس از فروش را خبر داد و گفت که با انتقال از سطح وظیفهگرایی به فرایند گرایی، سرعت تصمیمگیریها افزایش یافته است.
مدیرعامل ایساکو از اجرای طرح امداد نوروزی ۱۴۰۴ خبر داد و گفت که برای اولین بار، مشتریان شاهد تغییرات مثبت در خدمات پس از فروش خواهند بود که این امر با همکاری و تعامل نمایندگیها محقق میشود. وی همچنین بر سرعت تحویل قطعات و عدم تاخیر در آن تاکید کرد و به اهمیت لجستیک هوشمند و مکانیزه اشاره کرد. وی گفت که برای ارسال بهموقع و هوشمند قطعات، نیاز به مطالعه و بررسی دقیق وجود دارد تا نمایندگیها بتوانند با خیال راحت به ارایه خدمات به مشتریان بپردازند.
سلطانی ثانی همچنین از برنامههای ایساکو برای بازنگری در آییننامهها و بخشنامهها خبر داد و گفت که در تدوین آییننامهها، تنها کاهش هزینهها مدنظر نیست، بلکه باید با همکاری یکدیگر، آییننامهها را در راستای ارتقای خدمات پس از فروش اصلاح و بازنگری کنیم.