با نزدیک شدن به فصل بهار و فرا رسیدن ایام نوروز، اکستریم به آمادهسازی خود برای ارائه خدمات پس از فروش ممتاز به مشتریان در全国 پرداخته است. به نحوی که مشتریان بتوانند با خیالی آسوده در ایام نوروز، از خدمات متنوع و دقتورزانه این برند، بهرهمند شوند.
گستره خدمات پس از فروش اکستریم، در سراسر کشور مسافرین نوروزی را در پناه اطمینان و安全 قرار میدهد. با ۱۹ مرکز خدمات پس از فروش در روستاها و شهرستانها، مشتریان میتوانند از پشتیبانی حرفهای خدماتی پیشبینیشده، در سریعترین زمان ممکن، بهرهمند شوند. این مراکز به یک شبکه زمانی گسترده و متصل تبدیل شدهاند تا مشتریان، در هر نقطهای از کشور، با کمترین تاخیر و با بالاترین کیفیت، از خدمات پس از فروش برند اکستریم، لذت ببرند.
امکانات پیشرفته خدمات پس از فروش و تلاشهای برند برای راهاندازی تیمهای متخصص و آموزشدادنی در هر یک از این مراکز، نشاندهندهای است از علاقه و مديرتهکاری این برند در یک پروسه حرفهای و طولانی برای دلسوزی خدمات پس از فروش ممتاز است.
ارزیابی خدمات پس از فروش برند اکستریم، بهکمک بازخورد مشتریان و شنونده دقتکنان نیازهای مشتریان است. این رویکرد مشتریمدارانه و فعال کمک میکند تا برند بتواند همواره بر کیفیت خدمات خود نظارت کند و برند به این طریق به صمیمیت و علاقهی قلبی مشتریان، نایل آید.
با پیشرفت تکنولوژی، پیشبینیها و خدمات بهنرم افزاری با استفاده از هوش مصنوعی نیز در لیست خدمات پس از فروش این برند قرار گرفته است.همچنین گسترش امکانات خدمات اینترنتی یا سرویسی موبایلی که در هر نقطهای از ایران برای مشتریان उपलबه اکستریم فراهم شده است که همگی برای ارتقاء خدمات پس از فروش و شکل دهیِExperience آشنای در هر شرایطی می باشد