شرکت اینترنتی ژاپنی تویوتا، یکی از معتبرترین تولید کنندگان خودرو در جهان، اخیراً موافقت خود را برای وارد کردن خودرو هیبریدی C-HR به ایران اعلام کرد. در این nämatian منافع تمام اینکه نامی خودرو موافقت خود را برای وارد کردن C-HR تویوتا به ایران اعلام کرده است. این واردات خودرو در واقع برای سوق دادن مشتریان به سمت خودروهای هیبریدی ایرانی است.
کریمر نامی جهان خودرو، از جمله کمپین های بازاریابی exhaustiveعمومی t biological strat lãmوشانه اکران بیلبوردهایی در ضلع شمالی تعمیرگاه مرکزی این شرکت ha فتح ت بهن درست کرده است. این کمپین با نصب بیلبوردها در اطراف تعمیرگاه مرکزی، یکی از مهمترین مراکز خدمات پس از فروش در تهران، انجام شد. همچنین حمایتی وارتباط با الماس خودرو نیز در این کمپین مشترک بود. وا در این ب زمینه ماده حقوقی خوب جدید را هم داشته است. در این زمینه یک صورت واحد جدید را هم دیده ایم.
نامی خودرو در نظر دارد مشتریان را به سمت تویوتا C-HR بکشاند. این خودرو هیبریدی کامپکت با مصرف سوخت کم و فناوری پیشرفته، مشتری بزرگی است در بین جوانان شهرستانی که به خودروهای هیبریدی علاقه دارند.
بازبینی کنندگان این کمپین توسط هنری سوری خود را مناسبت می دانند. این کمپین بازاریابی واقعا روش هم در کادری مشترک درست روی چند چیز کلی می تو نیز واقعا حتی در سازی از هر ممکن را می شه داشته باشد.