بیامو در حال آمادهسازی نسخه فیسلیفت سری ۵ برای سال ۲۰۲۷ است که از طراحی و فناوری جدید Neue Klasse الهام گرفته است. این مدل با تغییرات گسترده در نمای جلو و بهروزرسانیهای داخلی همراه خواهد بود. موتورهای شش سیلندر ارتقاء خواهند یافت و گزینههای پلاگینهیبرید و برقی بهبود خواهند داشت. معرفی رسمی این مدل احتمالاً در اواسط تا اواخر سال آینده انجام خواهد شد.
اولین تصاویر جاسوسی از بیامو سری ۵ مدل ۲۰۲۷ نشان میدهد که این خودرو دستخوش تغییرات عمدهای در طراحی شده است. به نظر میرسد که بیامو مسیر جدیدی را با الهام از زبان طراحی Neue Klasse در پیش گرفته است. نمای جلو کاملاً جدید شده و جلوپنجره کلیوی دوگانه سنتی تغییر کرده و حالا به چراغهای جلو متصل شده است. طراحی جدید احتمالاً مشابه مدل مفهومی Vision Neue Klasse خواهد بود. سپر جلو نیز دستخوش تغییراتی شده و یک ورودی هوای جدید در مرکز و یک بخش عمودی برجسته در قسمت پایینی آن دیده میشود.
در نمای عقب، تغییرات کمتر بوده و انتظار میرود چراغهای عقب و سپر عقب طراحی جدیدی داشته باشند. آخرین تصاویر منتشر شده به این نتیجه میرسند که بیامو مسیر ناموفق طراحی جلوی مدل M5 را تغییر داده است.
هنوز تصاویر دقیقی از کابین منتشر نشده، اما احتمالاً تغییرات زیادی در داخل خودرو اتفاق خواهد افتاد. بیامو قصد دارد سیستمهای جدیدی را که در نمایشگاه CES معرفی شد، به این مدل اضافه کند. از جمله استفاده از نمایشگر Panoramic iDrive که یک صفحه نمایش دیجیتالی سراسری از ستون A تا ستون A است. همچنین سیستم عامل جدید Operating System X که تجربهای کاملاً دیجیتالی و شخصیسازیشده ارائه میدهد.
بیامو قصد دارد طیف وسیعی از پیشرانههای بنزینی، هیبریدی و برقی را برای سری ۵ مدل ۲۰۲۷ ارائه دهد. پیشرانه ۲.۰ لیتری توربو ۴ سیلندر احتمالاً بدون تغییر باقی میماند. پیشرانه ۳.۰ لیتری توربو ۶ سیلندر با افزایش ۱۸ اسب بخاری به ۳۹۸ اسب بخار ارتقاء خواهد یافت.
اطلاعات زیادی در مورد نسخههای پلاگین هیبرید و برقی سری ۵ ۲۰۲۷ منتشر نشده، اما انتظار میرود عملکرد آنها بهبود یابد و برد حرکتی بیشتری ارائه دهند. معرفی رسمی این مدل احتمالاً در اواسط تا اواخر سال آینده انجام خواهد شد.
آیا طراحی جدید و فناوریهای پیشرفته بیامو میتواند موفقیت سری ۵ را در آینده تضمین کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!