تویوتا در تلاش برای جبران تاخیر ورود به بازار خودروهای برقی اروپا، MODEL C-HR پلاس را معرفی کرده است. این محصول همانند C-HR طولی برابر با 4.52 متر دارد، اما 16 سانتی‌متر از آن بیشتر است. فاصله 2.75 متری بین محورها نیز 11 سانتی‌متر بیشتر از C-HR است و بر اساس پلتفرم مشترک با bZ4X یعنی e-TNGA شکل گرفته است.

C-HR پلاس به کمک دستگیره درهای عقب روی ستون C، فرم عادی دستگیره درهای جلو، طول بیشتر درهای عقب، طراحی متفاوت سپرها، بازطراحی چراغ‌ها، تفاوت خط شانه و شیشه کوچک کنار ستون‌های A، چهره ی خود را از C-HR متمایز ساخته است.

در فضایی کابین C-HR پلاس با صفحه نشان دهنده بالای داشبورد، نمایشگر لمسی 14 اینچ، دو شارژر بیسیم، سقف پانوراما و اهرم دنده با ابعاد کوچک روبرو هستیم. تنظیمات سیستم تهویه نیز به نمایشگر لمسی منتقل شده است، درحالی‌که در C-HR این موارد از طریق دکمه کنترل می‌شود. فضای 416 لیتری محفظه بار C-HR پلاس نیز 28، 52 و 106 لیتر بیشتر از سه نسخه بنزینی، هیبرید و پلاگین-هیبرید C-HR است.

تویوتا C-HR پلاس در دو تیپ محرک-جلو و چهار چرخ محرک عرضه خواهد شد. تیپ محرک-جلو به یک موتور برقی با 165 اسب بخار قدرت و باتری 57.7 کیلووات ساعت مجهز شده است. تیپ دیگر با 221 اسب بخار قدرت و باتری 77 کیلووات ساعت، همچنین تیپ چهار چرخ محرک با 338 اسب بخار قدرت و باتری 77 کیلووات ساعت عرضه خواهد شد.

توسط autokhabari.ir