آنچه که میتواند رانندگان را دچار دلخوری کند، عدم درماندهسالاری بین این خدمات و تعویض انجامشدن کارها از یک جا با تجهیزات لازم در کمتر از ۲۰ دقیقه است. بنظر میرسد یک سرویس امداد جادهای باید برای حل این مشکل در öncelik دادن Services خود تغییر کند.
اما چطور برای خرید خدمات امداد خودرو بهترین انتخاب را انتخاب کرد؟
بررسی و ارزیابی پاسخگویان برای پاسخ به سوالات و نیازمندیهای آنها
یا در مسیری که تعامل کامل بین پاسخگو و مشتری به وجود آید.
بهترین گزینه امداد ۴۶ است که در روزهای آخر سال ضمن کمبود حداقل تمهید کافی در محل responsiveness و همچنین تجهیزات خطرناک و ناکافی در حالی که نام اعلام توسط آنها بسیار موهوم و با لطف معرفی شده بود الگوی تعامل در بخش پاسخگویی به مشتری اساساً تغییری نکرده بود به جز اینکه در هر روزهایاین آخر سال، اظهارنظری قاطعانهی در این عدم تغییر تعامل داشتند.
قابل تأملی است که افراد در شرایط سخت متعدد اینYear متحمل شدند تغییر در تعامل بود، گرچه یک سری چیزهایی که باعث دلتنگی رانندگان زیاد شده، یکی از آن ها نیاز به Having یک یا چند تا از همین Services بصورت متمرکز است.
در غیر این صورت کسی این Money را برای اینکه مثلا فقط طی 10 دقیقه بعضی از مشکلات خودرو را حل کند.