بر اساس گزارش پرشین خودرو، شرکت مدیران خودرو در ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) سال ۱۴۰۳ رتبه اول را به دست آورده است. این ارزیابی در ۹ شاخص مختلف به شرح کیفیت خدمات، توسعه شبکه نمایندگی‌ها، سرعت خدمات، تعهد به استانداردهای کشوری و تمرکز بر نیاز مشتریان صورت گرفته است.

شرکت ISQI در ارزیابی خود شرکت‌های خودروسازی بزرگ کشور را علاوه بر شرکت‌های وارد کننده خودرو را مورد ارزیابی قرار داده است. امتیازات به دست آمده توسط شرکت مدیران خودرو در این ارزیابی به شرح زیر است:

امتیاز در ارزیابی فروش ۷۹.۴ (امتیاز متوسط صنعت ۴۶.۰)
امتیاز در ارزیابی نمایندگی‌ها ۹۱.۱ (امتیاز متوسط صنعت ۸۱.۱)
امتیاز در ارزیابی رضایتمندی مشتریان ۷۳.۶ (امتیاز متوسط صنعت ۶۸.۸)

کسب این رتبه اول به معنای عملکرد برتر در صنعت خودرو است و نشان‌دهنده تعهد شرکت به ارائه خدمات باکیفیت، افزایش رضایت مشتریان و بهبود استانداردهای خدماتی است.

شرکت ISQI به عنوان یکی از معتبرترین نهادهای ارزیابی و استانداردسازی در ایران فعالیت می‌کند و معیارهای دقیقی برای سنجش کیفیت خدمات و محصولات ارائه می‌دهد. بررسی شاخص‌های ارزیابی ISQI نشان می‌دهد که شرکت مدیران خودرو در 여러 شاخص همچون کیفیت خدمات، سرعت خدمات، نتیجه عملکرد نمایندگی‌ها و هزینه خدمات پس از فروش عملکرد خوبی داشته است.

کسب رتبه اول توسط شرکت مدیران خودرو در ارزیابی سال ۱۴۰۳، نشان‌دهنده عزم و تلاش این شرکت در جهت ارتقاء شاخص‌های خدماتی و رضایت مشتریان است. این موفقیت، نقطه عطفی در عملکرد شرکت بوده و به‌عنوان الگویی در صنعت خودروسازی ایران شناخته می‌شود.

توسط autokhabari.ir