به‌گزارش ایرانی خودرو، سیدعباس میرحسینی مدیرعامل امداد ایران‌خودرو اعلام کرد که امسال طرح‌های بهتری برای افزایش کیفیت خدمات ارایه شده است. برطبق ادعای او، هوشمندسازی خدمات امدادی از مهم‌ترین اقدامات این شرکت است. او تاکید کرد که با این اقدامات مردم می‌توانند خدمات را به‌صورت شفاف و سریع دریافت کنند.

میرحسینی شماره ۰۹۶۴۴۰، اپلیکیشن‌های ایساکو و بسپُر و وب‌سایت امداد ایران‌خودرو را به عنوان درگاه‌های رسمی دریافت خدمات معرفی کرد. او بر این موضوع تاکید کرد که اپلیکیشن بسپُر خدمات را به‌صورت شفاف ارایه می‌کند و اطلاعاتی مانند کیفیت، قیمت، زمان ارایه و نوع امدادگر به‌وضوح مشخص است.

وی تاکید کرد که هدف امداد ایران‌خودرو کاهش میانگین زمان انتظار برای دریافت کمک به کمتر از ۲۵ دقیقه و کنترل آن بین ۲۱ تا ۲۲ دقیقه است.

میرحسینی همچنین از همکاری شرکت امداد ایران‌خودرو، ایران‌خودرو و ایساکو در ارایه خدمات با شاخص‌های کلیدی استاندارد خبر داد.

در این راستا به منظور افزایش ایمنی و رفاه مشتریان، ایران‌خودرو طرحی با عنوان «سرویس پیش از سفر نوروزی» را نیز اجرا کرده است. این طرح از ۱۵ اسفند آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۴ ادامه خواهد داشت. در این طرح، دارندگان محصولات ایران‌خودرو می‌توانند از خدمات بازدید فنی و سرویس پیش از سفر به صورت رایگان استفاده کنند. این خدمات شامل بررسی خودرو، رفع نقایص احتمالی، تعویض روغن، فیلتر روغن، فیلتر هوا، کنترل‌های مکانیکی و برقی و سایر موارد ضروری است.

توسط autokhabari.ir