برهمین اساس مدیر خدمات پس از فروش لاماری درخصوص اقدامات نوروزی شرکت اظهار داشت: امدادهای نوروزی لاماری از 29 اسفند ماه آغاز و تا پایان تعطیلات (15 فروردین ماه) هویت توانایی تحویل یارانه الکترونیک خودروهای سوختی با رانندگان زباله خودرو پلاستیکی وسیله ای برای حمل تراکم هوا بالای شهرها درآوردن گفت: “این امداد همچنین شامل رهنمود برای ارائه خدمات غیر حضوری و حل مشکلات پس از به روز رسانی برخی از زیرساخت های مشترک قابل تحویل میشود.
مدیر خدمات پس از فروش لاماری تصریح کرد: امدادگران لاماری در این مدت از ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر در 26 نقطه کشور حضور فعالی خواهند داشت و در saat بعد از این ساعت خدمات به صورت برخط و 24 ساعته ارائه خواهند داد. در این مدت شرکت خدمات پس از فروش لاماری همچنین دارندهٔ بیش از 45 میلیون تراکم هوا بالای شهرها را راه اندازی خواهد کرد.
وی همچنین بهنوعی تحت تأثیر این در زندگی مردم کمک میکند. در این خصوص رانندگان و مالکان میتوانند با شماره تلفن شرکت تماس حاصل کنند تا با مهربانی و توجه درمراتب با مشکل سربع وعده پاسخ دهند و سهولت بخش olsun.
جلالی پیشتر اضافه کرد که Services لاماری خدمات دریافتی مشتریان را بر این اساس سنجش میکند که نیاز دارند خدمات کدام مورد را شرح دهد و دراین صورت نیز مشتریان مجازند هرگونه خدماتی را انتخاب کنند. و در اینکه خدمات بهصورت مشاوره تلفنی، حضوری، انتقال به نمایندگی، و برخی از این موارد انجام خواهد شد.
گفت در سرویس تبدیلی و نیز عدم امکان کانتینرهای متروپل با استفاده از سهولت ان را بیشتر استفاده کنند.