طرح نوروزی کرمان موتور از ۲۹ اسفند ۱۴۰۳ الی ۱۵ فروردین ۱۴۰۴ با حضور تمام نمایندگیهای خدمات پس از فروش و استقرار خودروهای امداد در پایگاههای سراسر کشور برگزار خواهد شد. محمدرضا محمودی، قائم مقام مدیر عامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو خبر داد که نسبت به سال گذشته تعداد پایگاههای امدادی ۱۵ درصد و تعداد نمایندگیهای خدمات پس از فروش ۱۰ درصد افزایش داشته که مطمئناً در طرح نوروز سال ۱۴۰۴ شاهد گسترش خدمات در سراسر کشور و افزایش سرعت خدمات امدادی و پوشش دهی جامعتر در مقایسه با سال گذشته خواهیم بود تا هموطنان با خیالی آسوده از تعطیلات نوروزی خود لذت ببرند.
Mahmoudi به نظارت همه جانبه و مستمر بر عملکرد ارائه خدمات تاکید کرد و توضیح داد: در ایام نوروز به منظور پشتیبانی از اجرای بهینه طرح و پایش کیفیت ارائه خدمات در نمایندگیهای خدمات پس از فروش و پایگاههای امدادی در سراسر کشور، به صورت روزانه نظارت و بازرسی مستمر از روند خدمات ارائه شده به شکل حضوری و سیستمی صورت خواهد پذیرفت. واحد مدیریت ارتباط با مشتریان کرمان موتور (CRM) نیز در ایام نوروز آماده دریافت و بررسی درخواستهای مشتریان خواهد بود.
محمدرضا محمودی افزود: مشتریان میتوانند جهت دریافت خدمات از نمایندگیهای خدمات پس از فروش با مراجعه به سایتwww.bamkhodro.com مربوط به اخذ نوبت اقدام نمایند؛ همچنین جهت دریافت خدمات امداد و انجام سرویسهای دورهای در محل میتوانند ضمن تماس با شماره ۴۲۴۷۲-۰۲۱ از اپلیکیشن کرمان موتور نیز استفاده نمایند.
وی ادامه داد: متاسفانه امدادگرهای غیر مجاز و متفرقه با سو استفاده از برند کرمان موتور با روشهای مختلف مثل تبانی با مکانیک، خراب کردن ماشین و… دریافت هزینه زیاد از دارنده خودرو موجب سردرگمی امدادخواهان میشوند.
محمدرضا محمودی در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مشتریان محترم در ماه مبارک رمضان، بر ارائه خدمات گسترده و سراسری در طرح خدمات نوروزی ۱۴۰۴ تاکید و عنوان نمود: در برنامه ریزی انجام شده محصولات برند KMC، JAC، BAC، HYUNDAI، GEELY و LIFAN جزو خدمات امدادی این شرکت در طرح نوروزی قرار میگیرند. علاوه بر این خودروها، با توجه به عرضه خودروهای برقی کرمان موتور در سراسر کشور، با تجهیز خودروهای امدادی و آموزش امدادگران جهت ارائه خدمات به خودروهای برقی، شرکت کرمان موتور گام مهمی در جهت توسعه خدمات خودروسازی برداشته است.