در گفت‌وگو با خبرنگار مشهدی تیتر 20، سینا جلالی، مدیر خدمات پس از فروش برند لاماری، درباره جزئیات طرح و برنامه توسعه زیرساخت‌های خدمات پس از فروش این برند برای ارتقای تجربه مشتریان، توضیحات کاملی ارائه داد. یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت، افزایش تعداد نمایندگی‌های برند لاماری در سراسر کشور است. به گفته او، این تعداد به طرز چشمگیری در سال آینده افزایش خواهد یافت و می‌توانیم شاهد حضور این نمایندگی‌ها در تمام شهرهای اصلی باشیم.

دراین رابطه، جلالی از زمان شروع امداد نوروزی لاماری خبر داد. او گفت: امداد نوروزی لاماری از تاریخ 29 اسفند ماه آغاز شده و تا 15 فروردین ادامه دارد. بر این اساس، همکاران واحد امداد لاماری در این مدت به‌صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات هستند. امدادگران در 26 نقطه پرتردد کشور در ساعت‌های 8 صبح تا 5 بعدازظهر در据 محل خواهند بود و خدمات تا 8 صبح روز بعد به‌صورت برخط ارائه می‌شود. مشتریان می‌توانند از طریق شماره تماس شرکت (021-48491000) با خدمات امدادی تماس بگیرند.

در این گفت‌وگو، مدیر خدمات پس از فروش لاماری نسبت به نحوه ارائه خدمات امدادی نیز توضیحات کاملی داد. او گفت: خدمات امدادی لاماری به چند شکل ارائه می‌شود. برخی به‌صورت مشاوره تلفنی است که امدادگران مشتریان را راهنمایی می‌کنند. در برخی موارد نیاز است که امدادگر حضور داشته باشد و مشکل خودرو را راسا برطرف کند. در 경우‌های دیگر برای حل مسئله می‌بایست خودرو به نزدیک‌ترین نمایندگی منتقل شود. هرچند حمل خودروهای تحت گارانتی رایگان است، در این صورت دائما امکان انتقال خودرو به نمایندگی دلخواه در هر شهر وجود دارد. اما در این صورت باید از مالک خودرو هزینه انتقال خودرو نمایندگی جدید را بپردازد.

جلالی در ادامه درباره شیفت بندی نمایندگی ها در ایام نوروز، اظهار داشت که کلیه نمایندگی ها شیفت بندی شده اند و پس از اضافه سازی زمان، 24 ساعته خدمات پس از فروش را به مشتریان ارائه خواهند داد. او تاکید کرد: نیروهای امدادی ما تا پایان طرح نوروزی هر روز و هر ساعت در خدمت مشتریان خواهند بود.

در این گفت‌وگو، مدیر خدمات پس از فروش لاماری از روند توسعه خدمات پس از فروش لاماری، در سال جاری نیز توضیحات کاملی داد. او گفت: در سال جاری دومین سالي است که خدمات امداد جاده اي ارائه می دهد. تعداد خودروهای امدادی افزایش یافته و برنامه داریم این تعداد را به 40 دستگاه برسانیم تا پوشش‌دهی گسترده‌تری داشته باشیم. همچنین توسعه شبکه خدمات پس از فروش در حال گسترش است. بر این اساس، اکنون لاماری در 30نمایشگاه در سراسر کشور حضور دارد. شبکه خدمات پس از فروش لاماری، در حال گسترش است و تا پایان سال آینده به 40نمایشگاهی می رسد.

از طرفی، جلالی در مورد تعداد پذیرش‌ها در سال جاری نیز گفت: بیش از 48 هزار پذیرش در 30نمایشگاه لاماری در سراسر کشور ثبت شده است. در این میان، درصد رضایت‌مندی مشتریان از خدمات پس از فروش 80درصد شده که این میزان نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. وی ادامه داد: با توجه به رشد تولید خودرو توسط آرین پارس موتور و افزایش تعداد نمایندگی‌ها، پیش‌بینی می‌کنیم در سال آینده بیش از 100 هزار پذیرش ثبت شود. اقدامات لازم در این زمینه انجام شده و توسعه شبکه خدمات پس از فروش و زیرساخت‌ها با سرعت مناسبی در حال پیشرفت است.

در پایان، جلالی از برنامه “خدمات کلینیک” فصلی خبر داد و گفت: در سال آینده هر فصل یک “خدمات کلینیک” برگزار خواهیم کرد. در این طرح، خدمات رایگان یا با تخفیف به مشتریان ارائه می‌شود. دراین برنامه خدمات رایگان و تعویض قطعات با تخفیف است. بسته به فصل و اقدامات مورد نیاز، احتمالاً اجرت‌ها نیز رایگان خواهد بود.

توسط autokhabari.ir