محمدحسن جبلی، مدیرعامل سایپا دیک، به مرکز تماس خدمات امدادی، مرکز خدمات سریع تعمیرگاهی و بخش‌های مرتبط در شرکت امدادخودروسایپا بازدید کرد و بر حداقل زمان انتظار مشتری و تأمین قطعات به موقع تأکید کرد.

وی در دیدار با کارکنان حاضر در امدادخودروسایپا یادآور شد که در طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا باید همه تلاش و همت را به کار گرفت تا در سریع‌ترین زمان ممکن به نیازهای مشتریان پاسخ دهیم و آسودگی خاطر را به آنها هدیه کنیم.

مدیرعامل سایپا دیک با اشاره به افزایش حجم سفرهای نوروزی در روزهای آتی، بر آمادگی تیم‌های امدادی و بهبود فرآیند ارائه خدمات تأکید کرد تا مشتریان بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن از خدمات امدادخودروسایپا بهره‌مند شوند.

مدیرعامل سایپا دیک در این بازدید که با حضور علی راشدی مدیرعامل امدادخودروسایپا همراه بود، به یکی از تماس‌های مشتریان پاسخ داد و در ادامه در گفت‌وگوی تلفنی با یکی از امدادگران ضمن تشکر از خدمت‌رسانی به موقع امدادگران، در جریان روند امداد‌رسانی قرار گرفت.

مدیرعامل سایپا دیک همچنین بر به‌روز رسانی تجهیزات امدادی، بهینه‌سازی فرآیندهای پشتیبانی و افزایش هماهنگی بین واحدهای عملیاتی تأکید کرد و خواستار تسریع در امداد‌رسانی به خودروهای در راه مانده و افزایش کیفیت خدمات پس از فروش شد.

وی در ادامه، ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی امدادگران، از اجرای طرح‌های ویژه نوروزی برای خدمت‌رسانی بهتر به مسافران خبر داد و بر لزوم پایش مستمر عملکرد ناوگان امدادی در ایام تعطیلات تأکید کرد.

مدیرعامل سایپا دیک همچنین با حضور در تعمیرگاه مرکزی شماره ۴ با کارکنان تعمیرگاه دیدار کرد و در جریان روند پذیرش و تعمیرات خودرو در تعمیرگاه‌های مرکزی قرار گرفت.

وی در ادامه با حضور در مرکز حراست، خدمات فنی و پشتیبانی و امور نمایندگی‌ها با کارکنان دیدار کرد و فرارسیدن سال نو را تبریک گفت.

طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا از ۲۷ اسفند ۱۴۰۳ آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۴ ادامه خواهد داشت.

توسط autokhabari.ir