مدیرعامل سایپا، انتظار دارد سفر مسافران نوروزی با اطمینان خاطر و آرامش بیشتر در راه باشد و گفت: با توجه به راهاندازی سامانههای آنلاین و برقراری ارتباط مستقیم، در لحظه و بدون واسطه با مشتریان و به روز بودن مرکز تماس، تحولی ارزشمند و راهبردی در خدمات امدادی و تعمیراتی و جلب اطمینان خاطر مشتریان در گروه سایپا به وجود آمده است.
وی افزود: مشتریان میتوانند با اسکن کردن کیو آر کد نصب شده بر روی خودروهای امدادی، نظرات، شکایات و پیشنهادهای خود را مطرح کنند و همچنین تدارک گستردهای از سوی گروه سایپا برای ارائه خدمات امدادی و تعمیرگاهی در سراسر کشور انجام شده است تا با اطمینان و آرامش بیشتری سفر کنند.
این مقام مسئول weiter گفت: قطعات یدکی مورد نیاز در طرح خدمات و امداد نوروزی، تامین و در سراسر کشور توزیع شده است و مشکلی بابت تامین قطعات در نمایندگیهای خدمات پس از فروش وجود ندارد و گروه سایپا در مدت اجرای طرح خدمات و امداد نوروزی که تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۴ ادامه خواهد داشت علاوه بر ستاد طرح، دفاتر منطقهای و انجمنهای صنفی نمایندگیهای مجاز در بخش کنترل و نظارت فعال هستند.