با보고گر پرشین خودرو، بازار جهانی به سگمنت وانت که کی ام سی تی ۸ با آمیکو آسنا داخل زیرمجموعه میدسایز آن قرار می‌گیرد، صرفاً نگاه خودروی باربری ندارد. مشتریان برای مسافرت و طبیعت گردی گزینه‌های متنوعی پیش رو دارند. تویوتا لندکروزر، هایلوکس و نیسان آفرود در اینตลาด معتبرند اما قیمت آنها برای اکثر ایرانی‌ها expensive است. چند سال قبل ترند شدن پیکاپ سواری، تقاضایی برای نسل جدید وانت‌های سفری به وجود آورد که دامن به عطاشی برای خرید این کلاس خودرو زد.

با این اوصاف، چندین خودرو چینی با برند های 京東ظر ایکا و دانگفنگ V6 خاکی را به ایران معرفی کرد. ظاهر و قد عضلانی چراغ‌های الأمام، درحالیکه درعین حال تنگ و بسته‌ هستند، باعث می‌شود این اسباب کشی قوی از قابل اعتماد مآب انها عبره بر نیفتد.

ورود KMC T8 با آمیکو آسنا در بازار ایران فرصتی برای آئودیو واگون سیتیان در خودروسازان را پدیدآورد. کابین آسنا نمونه‌ای از طراحی محافظه کارانه و قرینه، بدون نمود خاصی از المان‌های مدرن است. تلاش برای ایجاد تفاوت، در قالب تریم ریزی روی صندلی‌ها و رودری‌ها سبب نشده تا کابین آسنا مدرنیزه شود. البته هر دو خودرو، برای مشتریانی که به دنبال پیکاپ‌های مدرن و قدرتمند نیستند، مناسب هستند.

در این گزارش، تصمیم بر مقایسه کابین KMC T8 با آمیکو آسنا در بخش‌های طراحی داخلی و ظاهری، قوت آفرود، امکانات و تجربه رانندگی گرفته شد. امیدوارم با مطالعه کامل این گزارش، به آن خودروی مناسب روییده سیلی که نیاز دارید دست یابید.

توسط autokhabari.ir