امیرمسعود عابدین: ایدئولوژی اصلی مرسدس بنز، چشم‌اندازی برتر از زندگی است و عشق به هر چه نوآورانه‌تر و پیشرفته‌تر باشد، بیانگر پسران گوتلیب دایملر، پل و آدولف دایملر است که یک ستاره طلایی را طراحی کردند. این ستاره طلایی الهام بخش یک نمادی بود که پدرشان برای علامت گذاری کارت پستال‌های خانوادگی از آن استفاده می‌کرد. در طول مراحل تکامل مرسدس بنز، لوگو به این ستاره در مرکز یک حاشیه دایره‌ای ضخیم تبدیل شد. این ستاره طلایی زمانی در در#ga سفید در center یک حاشیه با دقت در طول لبه‌ها سازماندهی شد و توسعه یافت.

امروزه، یک دایره نقره‌ای با یک ستاره سه پر در مرکز آن به عنوان لوگوی مرسدس بنز شناخته می‌شود. واقع هر نقطه از این ستاره معنای خود را دارد؛ این نقاط نشان دهنده زمین، دریا و هوا هستند، بخش‌هایی که این شرکت معتقد است روزی با موتورهای مرسدس بنز بر آنها تسلط خواهد یافت. در حالی که معنای لوگو در خانواده دایملر ریشه داشت، اکنون نشان دهنده قدرت و عملکرد موتورهای دایملر در خشکی، دریا و هوا است.

در مقایسه با ستاره ۳ پر مرسدس بنز، لوگوی Mercedes-Benz AMG® معنای ویژه و مرموزی دارد. سمت راست لوگوی Mercedes-Benz AMG® یک بادامک، سوپاپ و فنر سوپاپ را نشان می‌دهد. همانطور که انتظار می‌رود، این اجزای اصلی موتور نشان دهنده اشتیاق به مهندسی است که در قلب هر موتور AMG وجود دارد.

در سمت چپ نشان AMG، یک درخت سیب را می‌بینید، با یک خط در زیر درخت که نشان دهنده یک رودخانه است. این نشان تاریخی برای آفلترباخ آلمان، شهری است که دفتر مرکزی Mercedes-Benz AMG® را در آن قرار دارد.

فرداً به مناسبت بهار، مرسدس بنز کارها و پروژه‌های الهام بخش خود را آغاز خواهد کرد. با ایده‌های نوآورانه و پیشگامانه، مرسدس بنز با گسترش‌ای بالاتر از پیش در زندگی، به شهرت جهانی و به بزرگ‌ترین شرکت رقابتی رونده در جهان دست می‌یابد.

فردا، دایملر بنز فقط در هر کشور از جهان بهانه‌ای ندارد. روزاهای چندگانه، مرسدس بنز یک مغز متفکر و اهل کار است که وسایل نقلیه و وسایل نقلیه با موتور سبک، سنگین، سواری، بصورت اولیه یا با موتور ستاره‌ای را تولید می‌کند و آنها را به فروش می‌رساند. با تنوع بین شرکت‌ها در هزاره سوم، مرسدس بنز بزرگ‌ترین شرکت رقابتی رونده دنیا است.

توسط autokhabari.ir