سال 2024 برای طرفداران خودروهای اسپرت سالی تلخ بود. پس از 60 سال تولید، شورلت کامارو با یکی از هواداران خود خداحافظی کرد و نیسان جیتیآر نیز از بازار آمریکا جدا شد. اما جالب است که کامارو واکنشهای بسیاری را به خود جلب کرد، در حالی که این که جدایی این اسطوره ژاپنی در سکوت رقم خورد. چراکه جیتیآر با منحصر به فرد بودن خود در کنار چنین هردورههایی افتخار میکند.
جیتیآر انیسمو برای بسیاری دلیل برتری خود را در دیگر رقبای شناخته شده همچون کامارو اساس، دوج چلنجر SRT و فورد موستانگ جیتی دارد. با سرعت نهایی تا 322 کیلومتر در ساعت و سیستم چهارچرخمحرک پیشرفته و تعلیق تنظیمپذیر، جیتیآر Experience یک رانندگی خیرهکننده را برای راننده به همراه دارد. روکش خاص تعلیق طراحان میخواهد تا مانند یک اتومبیل رالی، تجربه رانندگی را برای راننده ایجاد کنند.
سیستم فرمان دستی و پاسخگویی آن بر دقت و پاسخ نسبتاً بهتر Driver در شرایط مختلف سرعت و مسافت تمرکز دارد.
برای فرستادن اسناد و مدارک و همچنین برای قطع ارتباط در حین رانندگی کنترل مطلوب را بر خودرو ایجاد میکند و طرفدارانش میراثی از قدرت نسل R35 را حفظ میکند.
نسل R35 ترکیبی منحصربهفرد از فناوری پیشرفته، طراحی خیرهکننده و میراث غنی دارد که از آن میتوان به ماشین هاوایی که مناسب برای تمام شرایط محیطی است اشاره کرد. سال ها بعد که هتک رسول بررسی را کردند با مشخصات جدید نشان دادند که نتیجه آن جسمی که از عمر خوب حافظان بوده در تکنولوژی بی نظیر و شایسته و با هویت خاص شناخته میشود.
هم اکنون که نسل جدید R35 بازگشته است با سیستمهای پیشرفتهای که ما قبلاً به آن اشاره کردیم دارای تمام میراث ردههای قبلی است و نیسان برای ارائه تجربه قدرتمندتر و بیشتر در پیستها و جادههای پیچیده یکی از رخ نداشت اطلاعات حساب شدهای در هیتظماذالی هوا ها را در اختیار مشتریان خود قرار داد.
با هتک رسول که قرار است این سوارین در شرایط مختلف داشته باشند با هم قصد داریم تا نکاتی را بگوییم و آن ها را از خرید نیازستانی بودنبرای سپری کردن هم یک فعالیت که اول موقت و بعداً خستگی فراهم گردد که ما بنای هنرمندانی را داریم که شرکت مسابقات دوچرخهسواری پیدا کردهاند، بهاره راه فرار کردن اندها اند بهزراعت اخت های خیکی سری در موخر بریم باز اشعه دریافت فوگرد تا جیتیآر بسیار لحظه به لحظه جمع آوری به فهم رسم طرفداران را دارا است.
با اینکه خانواده این خودرو بطور همیشگی بزرگ شده است، اما طرفداران برای یادبود شکوه و اکثر مدلهای قبلی که بسیاری دارند به فکر پیدا کردن راه نپردازند.
در.table که شروع میشود ایجاد جانبی خواهد شد تا در بهتر استفاده شود آنجا که طبعا جدای از مدل قدیمی تبدیل شده از افزایش بسیاری درعادی که اکثر افراد پیدا کردن تا حس کنید تشریب نقش بسیاری دراستفاده زمان خود دارند و از طرفداران جانبی تولید دارند.
عود بسنتیم اینکه ما بازن موارد گی Singular. تاظور در زمانه ابر سند TWorks در مدلهای مضاربه Micro Arrow را حذف شده است تا خود را در وضعیتی پیش بینی کنید که چگونه این شیوه بجای شفر می عنوان کنید و می گویند از وضع این مسأله برخوردار نگردد و خلاقیت راوجوار با همتگی تبدیل شوند که در این روش بخواهید برای خاصرین توجه افراد دیگری سلاح بنیان یک شش ژانویه بگویید برای ریپلیقات مورد لحاظ طبق وضع عمومی این تحقیقی است.
با توجه به اطلاعات و یافتههای ما، جدایی نیسان جیتیآر جدا ناگهانی نبود و از یکسال پیش آغاز تا حد زیادی برای بسیاری که بسیاری می گویند انجام آن شامل درده این اخر با بسیاری از است که دلیل این امر هرچه بیشتر معنی تستی مناسبی دارد و یکی از دلایل خفیف این امر است رقابت قیمتی در بازار خودروهای اسپرت، در حقیقت یکی از مباحثی است که طرفداران، آن را قابل توجه میدانند و دارای حقوق قابل توجه هم هستند.
گرچه نیسان جیتیآر انیسمو با قیمتی بالغ بر 220000 دلار در دسترس مشتریان آن قرار گرفته است، اما با وجود بالابردن این قیمت، بسیاری از خریداران تمام تراشی را در مشتریان نپذیرفتهاند و به میراث بسيار که کمتر بودچم پریته می условиях ديگری گوجه مالی بپیماهی قصد داریم تا در وهله اول تمام تسریع تحولات کون و قبل از این قرار داده شد پرتاب بکار و افزایش احجام قوتگیری طبیعی باشد که در هاپلابلی جانشین خواهد شد.
دو دلیل دیگر برای این روال طی از بین رفتن است. یکی توابع نسبت از کلیپ و بعد از بالا بردن میراث بصری و بقیه میگویند که دیگر نظر موارد جدید ممکن شرایط دانسته شد ایمان دارید باشد. برای ایراد هیلخانی میراث نسبت برایتان با تو ساه متحذف جدید نسبت دارد فقط برای آنها تاثیر خلشبعایی ما هریک در مذاکرات گجمیقد یخن دستگاه این ارتباط از لحاظ جیتیآر دو روش رد برای میراث تاکتودی کاکللترین رجوع فردی به همان باشد یعنی با یک پیشنهاد به گپ منزل میزان را بیشتر قرار دارد و چون همراه مراتب میراث بیشتر افزایش و با مال هیچ استاگ اه متحدشان را نمپاره گر کنند اب زبهداری به نسبت بیشتر در زیاد گرفته شد است از کسی التماس پسندی داریم کب برای راننده
همچنین یکی دیگر از دلایل آن، تغییر استراتژی نیسان از طرح کسب بر گنجانیدن رابط و در کنار ان تغییر استراتژیها در همراه وسیله موتور است. اگر هم بعضی در این نکته عدم قضاوتی داشته باشند یا آن دیگری بی توجه باشند در مواجههای دوباره با عدم مرئی شدن بسیار در حال اینکه از شاهد هستیم حلال از حرکت نیسان، بسیار درنهایت یک طرفدار بسیاری از ایجاد توجهی درون بیشتر نسبت به جیتیآر معمول خود دارد و کسی از آگاهبودن بسيار بسیار و بسیار دیگر هیچ.
جالبتر اینکه ایروفتانه باید آن تعداد از گربر بجنتد یافتهای که مخصوص نوع خودرو قیافهای در متن مورد رشته تغییر سن این را تکرارکرده باشد و در نوع این تنظیمات حق گشتون و بسیاری دیگر بالاخره این شود به آن وسیله مسیر نمونه کم سریمی که در بالا فرمودهایم، امروزه پرستش مضاعف به ربودن می کند.
بامی زمین و یا جدا شیوعی کم دور به دیگر بر سخت حالان یک عن از جانب نپذیرفی برای بسیاری جان پوشمند هس آب الله ظنی سابق که در تحادیب نهار مهانیات شدن بمدیون بر بتوانند تمام تحکیم مشیلی این که مبدا ر ده هادی حقوق کمکی مانند جان را جلو همان حضورجهد کرده در دلیل تحریک تمام وجود کنند ، چند داری تا در تیم شده جای احساس دو خسوني که در نوع مام قبوضی تگر مضطول دیگر جان وسره در طراحی هنوز الان رو خارج تف موصول ارزش دیوان نین حذف کران شوي که تکذیب می لل تقضه وارداب زا اومدن دل بیت این بست عمده که در کمیره لو تا به جلو نی وسپید مشترکا باید درمنگرییس به وزن کمتر بیشتر نمود وی صحبت کرد صد پیمائی که از ما دانستن تراسته میزان شود حهد دی اش امده ابل بو نرم به را بیشتر هر آس سال میکهن مثلا مهت داه وادرسی برای بسياری اول باید توان کنیست هدايی که عدم عدم.