گزارش پرشین خودرو:مدیرعامل ایران‌خودرو از مدیران شبکه خدمات پس از فروش خواست تا با بررسی استمرار و انعطافپذیری در فعالیت‌های خود، دانش کسب کنند تا توانسته باشند به بهترین شکل در تعامل با مشتریان باشند.

پیرمحمدی در این نشست تاکید کرد که بخش خدمات پس از فروش درارآیندگزار سهامداران و میسرسازان ایران‌خودرو و به‌عنوان یکی از اعضای مهم تشکیلات گروه صنعتی ایران‌خودرو دارای نقشی اساسی است. تمام تلاش ما در خدمت‌رسانی باید خاطره‌ای خوب برای مشتریانمان باشد، بعلاوه ما هستیم که خدمات مشتریان را مناسبتر است. برای این موضوع یک برنامه تأمین قطعات داشتیم و تا پاییز تمام قطعات مورد نیاز را برای انتقال بهDealer ها تامین کردیم و همچنین شبکه خدمات را خالی نکردیم.

توسط autokhabari.ir