امداد خودرو سایپا در آخرین دیدار از نوروز سال جاری 1404 توانست با افزایش 12 درصدی ناوگان خود، میانگین زمان انتظار مشتریان را به 32 دقیقه کاهش دهد و رضایت‌مندی آنها را به 92.8 درصد برساند.

بر اساس گزارشخبرگزاری پدال، این طرح امدادی با ثبت 103,138 تماس از طریق کانال‌های مختلف ارتباطی، خدمات گسترده‌ای به مشتریان سایپا و سایر مسافران نوروزی ارائه داد.

با افزایش 12 درصدی ناوگان امدادی، نوسازی پایگاه‌های شبانه‌روزی با شارژر خودروهای برقی، راه‌اندازی انبارهای سیار برای تأمین قطعات و بهینه‌سازی فرآیندها، زمان انتظار مشتریان برای دریافت خدمات امدادی را به 32 دقیقه کاهش داد.

همچنین با تعمیر 72 درصد خودروها در محل، رضایت‌مندی مشتریان به 92.8 درصد رسید. این طرح با پوشش جغرافیایی وسیع، حتی به مشتریان سایر خودروسازان نیز خدمات ارائه کرد و جایگاه سایپا را در خدمات پس از فروش تقویت نمود.

استفاده از فناوری‌های نوین در نظارت با مشارکت مردمی، همکاری با نهادهایی مانند پلیس راهور و هلال احمر، مشارکت در پویش “نه به تصادف” و برگزاری جشنواره تخفیفی خدمات در محل از دیگر ویژگی‌های این طرح بود.

اجرای موفق این طرح نشان‌دهنده تعهد سایپا به ارائه خدمات سریع و مشتری‌محور است که اعتماد و رضایت مشتریان را به دنبال داشت.

توسط autokhabari.ir